Gjest #Spidergirl# Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Eg har slutta å håpa på større bryster uten silikon. Mine er veldig små synest eg men pågrunn av ein skade eg har bør eg ligge masse på magen. Viss eg tar ei normal brystforstørring kan eg forsatt ligge behagelig på magen?
Saeria Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Jeg tror ikke det burde være noe problem. Spørs litt hva du mener med normalt store. Jeg har ikke silikon eller saltvann i brystene mine. Jeg er en str. 65 E (neida, det er ikke så stort som det høres ut som. ) og jeg sover fint på magen. Den eneste perioden du ikke vil/bør/klarer å ligge på magen er den første tiden etter en evt. operasjon. Da vil du normalt være hoven og øm som fy, men etter noen uker burde det gå greit. Uansett er det noe evt. kirurgen din kan svare deg mer spesifikt på.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Hei! Jeg har 270 g silikon, de er ikke store, allikevel er det ikke behagelig å ligge på magen..
Wonderwoman Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 Grunnen til at det ikke er behagelig å ligge på magen med innlegg i brystene er at det uansett føles som du ligger på to fremmedlegemer (som riktignok befinner seg under huden..) Har ikke noe med størrelse å gjøre. De jeg har snakket med sier at det ikke er vondt, bare en skikkelig ubehagelig følelse.
Gjest Fruktfat Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 grunnen til at det (på noen kan) føles ubehagelig er fordi på naturlig store pupper fordeler "innholdet" seg utover i hele puppen. når man har proteser er jo innholdet begrenset til inni protesen, det kan ikke fordele seg på samme måte. MEN, jeg har lagt inn 350cc (og nei, på meg er ikke det veldig mye), og jeg ligger uten problem på magen.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 grunnen til at det (på noen kan) føles ubehagelig er fordi på naturlig store pupper fordeler "innholdet" seg utover i hele puppen. ← Jeg legger bare til at det kan være ille nok. Jeg sover ikke godt på mine 80 G-pupper, nei!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 210cc her. 7 år etter, ligger jeg veldig lite direkte på magen.
Gjest Fruktfat Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 Jeg legger bare til at det kan være ille nok. Jeg sover ikke godt på mine 80 G-pupper, nei! ← ja, det tror jeg nok
Sheba Skrevet 8. mars 2006 #10 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har aldri hatt noen problemer med å ligge på magen - absolutt en av mine favorittsoveposisjoner! Men jeg har kun 180cc i hver pupp, og de ligger bak brystmuskelen. Det er muligens årsaken til at det ikke er noe problem å ligge på magen, hva vet jeg?
CeeCee Skrevet 8. mars 2006 #11 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har 290 over muskelen. Jeg har alltid sovet på magen og gjør d fortsatt. Synes det er hverken ubehagelig eller vondt. Grunnen til at det kan være ubehagelig for noen er at lommene ikke ble laget store nok under operasjonen og det derfor er litt trangt for implantatene. ~CeeCee~
Gjest #Spidergirl# Skrevet 8. mars 2006 #12 Skrevet 8. mars 2006 altså mange faktorar som spelar inn sånn at konklusjonen blir vel at det er svært forskjellig. Det må jo gå an å si at til legen at eg har eit behov for å ligge masse på magen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå