AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Skrevet 29. desember 2024 Han er 14 og har forelsket seg i en jente som er ett år eldre. Dette er altoppslukende for han. Ingenting annet betyr noe enn å være sammen med henne. Det er mas hver eneste dag om kjøring og henting . Dette sliter meg ut da jeg jobber 100 % turnus. Sier jeg nei, ikke i dag , du får vente til i morgen da det passer bedre, blir han sur og livet er helt meningsløst. Og da gir jeg etter fordi jeg får vondt av han. Evig mas om å få lov til å overnatte. Der har jeg sagt nei enn så lenge, jeg synes det er for tidlig. Det har jeg snakket med han om , at han i hvert fall må vente til etter at han er konfirmert. Likevel blir det en diskusjon om det hver dag! Jeg skjønner at forelskelsen er intens og at det er mye følelser i sving. Bekymrer meg for at han skal bli for «avhengig» av henne og at han kommer til å bli sønderknust hvis dette tar slutt. Vet at det er ikke noe jeg kan styre/kontrollere , men jeg synes det er vanskelig, og jeg er så lei! Han er happy så lenge han får lov å være med henne, men sur og irritert ellers. Noen som har noen gode råd ? Som er/har vært i samme situasjon? Alt jeg vil er jo at han skal ha det bra. Anonymkode: b065d...551
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Skrevet 29. desember 2024 Hva om du planlegger med ham uke for uke på søndag hvilke dager det passer? Så får han mer forutsigbarhet og det vil kanskje dempe det daglige maset? Kanskje han kan reise på egen hånd også. Ta ned service-nivået litt, nå som motivasjonen er så stor. Anonymkode: f892a...f95
enhjørningfis Skrevet 29. desember 2024 #3 Skrevet 29. desember 2024 Har du selv vært ung og forelsket? Tror de fleste husker hvor altoppslukende det var med den første, ordentlige kjæresten.. Men kan han ikke komme seg til å fra henne på egenhånd? Kan ikke hun komme til han av og til? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Skrevet 29. desember 2024 Har en stupforelsket 14 åring selv, og de er jo så søte sammen. Kjæresten hennes bor 1 times reisevei unna, men hun får komme seg dit selv... Dvs. hans foreldre henter henne på toget, for det er ett godt stykke igjen derfra. Jeg har også latt dem få overnatte hos hverandre pga. reiseveien. Det har nok spart oss for mye mas! Så jeg tenker at du får lære han å reise kollektivt til jenta hvis det lar seg gjøre, og la dem få overnatte når det passer. Da vil nok maset på deg avta. Anonymkode: e30c3...614
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå