Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #21 Skrevet 4. mars 2006 Jeg vil bo på småbruk nær en passe stor by. Vi gjør det nå, men bare leier. Jeg liker at det er fredelig og pent der jeg bor, og vil gjerne ha plass til dyr, men er også avhengig av å kunne fylle på med kultur og inntrykk en gang i mellom. Helst vil jeg bo på Østlandet et sted, både med tanke på hvor jeg har de fleste vennene og familien, og på grunn av klimaet. Kunne bodd (og har bodd) utenlands i en større by også, men ikke permanent.
Lealaus Skrevet 4. mars 2006 #22 Skrevet 4. mars 2006 Har alltid kunnet tenke meg å bo innen for trekanten Larvik - Oslo nord - Vestby. :-)
Mini_me Skrevet 4. mars 2006 #23 Skrevet 4. mars 2006 Jeg vil bo der jeg bor nå....... det er derfor jeg har bosatt meg her... dersom jeg abslolutt måtte flytte, ville jeg bodd enten i en liten landsby i Frankrike, eller hatt en leilighet i Paris, London eller New York..... ....en hytte på stranda på en Sydhavsøy er heller ikke å forakte,,,
Gjest Gjest_zadine_* Skrevet 4. mars 2006 #24 Skrevet 4. mars 2006 Jeg vil bo på Jæren Våren kommer tidlig og det er lite snø om vinteren. Aller helst ville jeg hatt en gård
Gjest Rognebær Skrevet 5. mars 2006 #25 Skrevet 5. mars 2006 Jeg vil bo i enebolig med naturtomt og strandlinje et sted på strekningen Oslo-Kristiansand. Litt usikker på hvor gjennomførbart det er, men det var vel ikke en del av spørsmålet.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #26 Skrevet 5. mars 2006 Jeg vil bo i Asker-øst eller Bærum (unntatt de indre områdene som Lommedalen ol). Her bor all vår familie, alle våre venner og det er kort til byen, skogen og sjøen.
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 5. mars 2006 #27 Skrevet 5. mars 2006 Her jeg bor nå; Oslo indre øst. Andre steder er uaktuelle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå