Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Er det noen av dere som blir litt sliten av å høre om alle andre som er så perfekt? Synes det stilles store krav til oss mennesker jeg, det er liksom ikke lov å innrømme at en er trøtt og lei; da har vi nok psykiske problemer... Jeg er hjemmeværende og småbarnsmor og synes det er jobb nok i seg selv. Men føler jeg blir sett ned på som ikke har en karriere utenom.... Dette var et lite hjertesukk, i morgen ser jeg nok lysere på det meste
Knøttet Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har det slik som deg avogtil, ja. Føler at alle andre er så perfekte på alle måter ... blir rett og slett drittlei. Får håpe du har rett i at du ikke føler det slik imorgen da! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Sånn har jeg det utrolig ofte, og jeg jobber til og med! Du er absolutt ikke alene om å ha det slik og det er nok det vi gjerne liker å kalle flink pike syndromet.. Du må prøve å tenke på alt det du bidrar med i verden ved å skape små harmoniske mennesker som en gang skal regjere verdenen!!! For det er jo det du gjør! Det er mye mere viktig enn å sitte i en bank og telle andres penger, eller strebe etter å få best mulig pris for minst mulig leilihet som eiendomsmegler... Som noen eksempler da... Kos deg hjemme så lenge du kan og ikke hør på de som prøver å trykke deg ned, de vil skjønne en dag i livene sine at du valgte riktig, og at de tok feil av deg...
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Fokuser ikke på negative mennersker og tilbakemeldinger! Dette kommer som oftest av at folk har et dårlig selvbilde. Vær stolt av den du er, og hev deg over de/kommentarene meningene. Skjønner godt hva du mener, men det vil alltid være noe mennesker som vil kritisre noe ved en. Jobb med deg selv, slik at du slipper å føle det på denne måten! Og hvis du får noen kommentarer på at du ikke er god nok, kan du spørre de rett ut på hva de sliter med, siden de må kommentere ditt liv, og dermed automatisk mene at deres liv er bedre. Klem
Lillesøster Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 INGEN er perfekt. De som gir inntrykk av at de er det, har sikkert noe å skjule.
vixen Skrevet 3. mars 2006 #6 Skrevet 3. mars 2006 Tror nok at de aller aller fleste har dager hvor man tenker akkurat som du gjør her. Men som du selv skriver; du ser nok lysere på det i morgen. Livet har sine ups and downs. Hva andre mener får du bare overse. De kan bry seg om sitt og sine, så får du ta deg av ditt og dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå