AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Skrevet 28. desember 2024 Jeg var på besøk hos en venninne på formiddagen på torsdag. Under besøket begynner barnet hennes å kaste opp. Barnet kastet opp på stuebordet der vi satt. Jeg ble sittende der i 3/4 timer etter det, kunne ikke dra med en gang da det ikke går buss å mannen min skulle hente meg hos henne når han var ferdig på jobb. I dag er det lørdag, å jeg har ikke blitt syk enda, skal i familie selskap i morgen søndag. Om jeg ikke blir dårlig i dag/natt har jeg sluppet unna da? Var på besøk torsdag som sagt. Er det ikke ca 3 dager som er “safe” Er redd for å være smittebærer bli syk selv. Hadde du dratt i selskap på søndag om jeg ikke blir syk ila dagen/natten i dag? Anonymkode: 71a16...bee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #3 Skrevet 28. desember 2024 Jeg ville dratt i selskapet hvis jeg ikke viste noen sykdomstegn. Ville passet litt ekstra på god håndhygiene, fått andre til å forsyne meg hvis det var enkelt å få til osv. Anonymkode: a67c6...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #4 Skrevet 28. desember 2024 Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å dra i selskap om jeg følte meg helt fin. Sannsynligheten for at du har blitt smittet om du ikke har merket noe til nå er små, selv om de ikke er helt borte. På denne tiden er det så mye sykdommer som går så helt sikker kan man aldri være. Anonymkode: 4151a...739 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #5 Skrevet 28. desember 2024 Gå hvis du er i fin form. Smitte kan vi alle bli overalt. Anonymkode: 2341a...a55 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #6 Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var på besøk hos en venninne på formiddagen på torsdag. Under besøket begynner barnet hennes å kaste opp. Barnet kastet opp på stuebordet der vi satt. Jeg ble sittende der i 3/4 timer etter det, kunne ikke dra med en gang da det ikke går buss å mannen min skulle hente meg hos henne når han var ferdig på jobb. I dag er det lørdag, å jeg har ikke blitt syk enda, skal i familie selskap i morgen søndag. Om jeg ikke blir dårlig i dag/natt har jeg sluppet unna da? Var på besøk torsdag som sagt. Er det ikke ca 3 dager som er “safe” Er redd for å være smittebærer bli syk selv. Hadde du dratt i selskap på søndag om jeg ikke blir syk ila dagen/natten i dag? Anonymkode: 71a16...bee Har foreldrene til barnet blitt syke? Hvis foreldrene ikke er smittet og du enda ikke er smittet, så er det trolig noe barnet har spist og ikke noe smittsomt. Gå på fhi.no og les om omgangssyke og inkubasjonstid. Anonymkode: a287f...9f2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #7 Skrevet 28. desember 2024 Snakket med moren i går, da var verken hun eller mannen blitt syke. Anonymkode: 71a16...bee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå