Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

JEg fikk et tips om at barnevogner var noe billigere i nabolandet vårt.

Noen som har noe kjennskap til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at Quinny 3xl comfort koster rundt 2.500. SKK for understell og sportsdel i Sverige. Her ligger det på mellom 3-4000 NOK.

Skrevet

Vi kjøpte vår quinny på happyland på Svinesund for 2700 svenske, mener jeg det var.

Billigste vi har sett her er 3999,-.

Fru Nitha

Skrevet
JEg fikk et tips om at barnevogner var noe billigere i nabolandet vårt.

Noen som har noe kjennskap til dette?

Sjekk ut svenske barneutstyrsbutikker på nett - der er det oftest også oppgitt priser.

Eller send dem en mail...

Her er noen:

www.babyland.se

www.babyproffsen.se

www.barnenshus.se

Skrevet

Vi kjøpte vår Teutonia-vogn i Sverige til 4500 kr mot 8000 kr for tilsvarende i Oslo. Hvis valutakursen er gunstig er det spesielt mye å spare.

Men det er jo ofte også tilbud i Norge, så man kan også spare en del på å følge med på det.

Skrevet
Vi kjøpte vår Teutonia-vogn i Sverige til 4500 kr mot 8000 kr for tilsvarende i Oslo. Hvis valutakursen er gunstig er det spesielt mye å spare.

Men det er jo ofte også tilbud i Norge, så man kan også spare en del på å følge med på det.

Samme her! Helt supert!

Kjøpte på BabyProffsen på Nordby/Svinesund!!! Ellers anbefales Happyland på det sterkeste! :Nikke:

Servicen er også upåklagelig. Vi kjøpte vognen i november, og siden termin ikke er før nå i mars/april, skrev de dette på kvitteringen så garantien varer lenger! :tommel:

Mange peng å spare gitt! ;)

Skrevet

Vogner er billigere i Danmark også!

Jeg vet om noen som dro på busstur til Danmark og kjøpte både vanlig barnevogn og sportstrille, til en mye billigere penge enn i Norge.

Skrevet

Jeg synes BabyProffsen i Töckfors har bedre utvalg enn den på Nordby. Prisene er ganske like på mye, men kursen gjør jo at det blir betydelig billigere i Sverige.

Gjest Cathie ii
Skrevet

Hvor i sverige kjøpe du den?

Jeg tror jeg skal ha en teutonia mistral, men den er jo så kjempedyr!

Vurderte å få kjøpt den i tyskland (har familie der) men jeg må jo uansett ned å hente den og da blir det jo dyrt med bensin og sånn alikevel.

Skrevet
Hvor i sverige kjøpe du den?

Jeg tror jeg skal ha en teutonia mistral, men den er jo så kjempedyr!

Vurderte å få kjøpt den i tyskland (har familie der) men jeg må jo uansett ned å hente den og da blir det jo dyrt med bensin og sånn alikevel.

Det var Mistral inkludert bag og stelleveske. Vi kjøpte den på Happyland på Svinesund, men jeg mener at den koster omtrent det samme på Babyproffsen.

Hvis du samler sammen litt ting som skal ordnes, kan det lønne seg veldig bra med en tur. Vet at endel bilseter osv også er billigere der.

Skrevet

Og ofte får man litt rabatt hvis man skal handle mye på en gang og ber om en god pris

Gjest Gjest
Skrevet

Absolutt alt er billigere i Sverige: mat, vin, møbler, kjøkken, stue, hus, hytte, sykler, biler, ....og barnevogner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...