Gå til innhold

Et grindmysterium....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hanne67 skrev (51 minutter siden):

Jeg tenker at bonden må ha rett. Om det har skjedd i det siste også, så sett opp et kamera.

Ingen turgåere flytter hele grinda for å komme gjennom! Enten åpner de den litt eller klatrer over/igjennom.

Det kan finnes turgåere som flytter hele grinden. Det finnes ingen pålitelig oversikt over dette.

Anonymkode: 1dfec...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 18.24):

Slik at en bil kan kjøre gjennom? Gjør du det når du går på tur, en slags styrketrening da eller? Selv unngår jeg å åpne slike grinder da det er ganske tungt, jeg klatrer heller over. Dette er ikke koselige, lette turgrinder. Og ikke er det stier der heller, det er kun han som eier der som kjører traktor gjennom om han skal ha ut tømmer. TS

Anonymkode: c71cc...187

Nei, jeg gjør ikke det når jeg går på tur. Jeg lukker alltid grindene. Merkelig svar. 

Når bonden klarer å løfte av grinden, klarer også andre å gjøre det. Jeg tror det er noen som har åpnet den,  og ikke lukket den. Ja,  idioter går også på tur. 

Anonymkode: 39b5c...952

Skrevet

Håper han satt ut grøt til nissen i jula, hvis ikke vil dette fortsette. 

Anonymkode: 876db...f6b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan finnes turgåere som flytter hele grinden. Det finnes ingen pålitelig oversikt over dette.

Anonymkode: 1dfec...7fd

Hehe, nei men da gjør de mye unødvendig arbeid.😅 Selv de som rir på hest trenger ikke så stor plass for å komme igjennom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nei, jeg gjør ikke det når jeg går på tur. Jeg lukker alltid grindene. Merkelig svar. 

Når bonden klarer å løfte av grinden, klarer også andre å gjøre det. Jeg tror det er noen som har åpnet den,  og ikke lukket den. Ja,  idioter går også på tur. 

Anonymkode: 39b5c...952

Men det finnes ikke mennesker som er så brede at de faktisk må fjerne grinda for å gå gjennom, det er det rett og slett ingen turgåer som gjør. TS

Anonymkode: c71cc...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...