Gå til innhold

Naturlig behåring- hva er det?

Kryneren

Anbefalte innlegg

Tenker naturlig behåring ved og på kjønnsorganene har en naturlig variasjon om man ikke friserer. Hva tenker du er " naturlig behåring"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel nettopp det du sier, det varierer fra person til person.

Noen har kraftig hårvekst, som kanskje bør friseres litt, mens andre kan ha naturlig lite hårvekst uten samme behov for frisering.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (3 minutter siden):

Noen har kraftig hårvekst, som kanskje bør friseres litt, mens andre kan ha naturlig lite hårvekst uten samme behov for frisering.

Ja, noen har hårvekst som stopper før bikinilinjen kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variere veldig på begge kjønn. Normalt har menn mer enn kvinner, men ikke alltid. Vanligvis har kvinner en trekantet busk. Menn litt mer, men begge kjønn kan ha hår oppover magen og nedover lårene. Synes uansett naturlig er mest sexy 

Anonymkode: b3a8a...d90

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt naturlig hårvekst på kroppen, synes det er langt mer sexy uten men det er vel smak og behag. Men fjerner kjønnshår for egen del, spiller ingen rolle hva det motsatte kjønn mener om det. Men naturlig hårvekst er vel når en ikke fjerner noe det da, det ligger vel i begrepet.

Anonymkode: bc36b...cbe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (1 time siden):

Tenker naturlig behåring ved og på kjønnsorganene har en naturlig variasjon om man ikke friserer. Hva tenker du er " naturlig behåring"? 

Det er vel helt naturlig  selv om jeg liker med mindre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feliek54 skrev (1 minutt siden):

Det er vel helt naturlig  selv om jeg liker med mindre

Joda, "naturlig" er et relativt begrep kanskje. Det er like naturlig å like mye hårvekst som å like  lite eller glatt. Spørsmålet er bare hva som er der uten at man gjør noe med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (45 minutter siden):

Busken der nede er vel noe en ikke går og viser frem, så frisyren spiller ingen rolle for min del. Den er slik den er fra naturens side.

Anonymkode: b497c...db2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Busken der nede er vel noe en ikke går og viser frem, så frisyren spiller ingen rolle for min del. Den er slik den er fra naturens side.

Viser den eventuelt bare for den du har et intimt forhold til.

Eller om du dusjer på treningssenter eller offentlig badeanlegg, er det jo en del som lan se det. Men det siste her har ikke noe med sex  å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå igjen. Hva tenker nå egentlig selv, med «naturlig?» Mener du i fullt alvor at dette er noe du trenger å spørre om på et diskusjonsforum? Har ikke ord for hvor lite som roterer i toppen på visse. Hvis jeg har blondt hår, og farger håret svart, tenker du at jeg har «naturlig» hårfarge? Nei? Ja, for noen har jo svart hår? På lik linje med mengde kjønnhår, som også variert i alle retninger. Hva får du ut av dette her? 

Anonymkode: e24a6...38a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå igjen. Hva tenker nå egentlig selv, med «naturlig?» Mener du i fullt alvor at dette er noe du trenger å spørre om på et diskusjonsforum? Har ikke ord for hvor lite som roterer i toppen på visse. Hvis jeg har blondt hår, og farger håret svart, tenker du at jeg har «naturlig» hårfarge? Nei? Ja, for noen har jo svart hår? På lik linje med mengde kjønnhår, som også variert i alle retninger. Hva får du ut av dette her? 

Du velger å være anonym. Jeg oppfordrer alle som synes dette er uinteressant, til å scrolle forbi.

Endret av Kryneren
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (4 timer siden):

Joda, "naturlig" er et relativt begrep kanskje. Det er like naturlig å like mye hårvekst som å like  lite eller glatt. Spørsmålet er bare hva som er der uten at man gjør noe med det. 

Det er nok ulikt hvor kraftig hårvekst. Det kan variere veldig. Føler selv jeg har middels vekst. Det er ikke hemningsløs hårvekst på en måte, og det legger seg greit. Hadde det ikke gjort det, så hadde jeg valgt å stusse det pga svette og slikt. Jeg liker ikke det som blir en ulempe. Det skal være behagelig og synes jeg.

Vet ikke om det var svar på det du lurte på men....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (14 minutter siden):

Det er nok ulikt hvor kraftig hårvekst. Det kan variere veldig. Føler selv jeg har middels vekst. Det er ikke hemningsløs hårvekst på en måte, og det legger seg greit. Hadde det ikke gjort det, så hadde jeg valgt å stusse det pga svette og slikt. Jeg liker ikke det som blir en ulempe. Det skal være behagelig og synes jeg.

Vet ikke om det var svar på det du lurte på men....

Da har du akkurat så mye som du synes er ok.. 💕må være greit å slippe å frisere så veldig. For meg er dette veldig knyttet til erotikk.  Hvorfor vet jeg egentlig ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (5 timer siden):

Fruen i huset har lite hårvekst, «bare» en søt liten dusk med rødt hår, meeen hår i/ved/utenfor bikinilinjen, så denne barberer hun til tross for lyse ikke så synlig hår. Hun føler seg mer vel om hun går i bikini da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (3 minutter siden):

Da har du akkurat så mye som du synes er ok.. 💕må være greit å slippe å frisere så veldig. For meg er dette veldig knyttet til erotikk.  Hvorfor vet jeg egentlig ikke. 

Ja det er behagelig det 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kryneren skrev (5 timer siden):

Bruker ikke bikini, og ingen andre en mannen ser den. Er ikke på treningssenter. Da er det veldig lett for meg å la den være slik den er, dvs. ustelt naturlig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bruker ikke bikini, og ingen andre en mannen ser den. Er ikke på treningssenter. Da er det veldig lett for meg å la den være slik den er, dvs. ustelt naturlig.

Så bra, synes jeg 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet all kjønnshår med laser så det problemet har jeg heldigvis ikke noe forhold til

Anonymkode: 0c136...a6c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fjernet all kjønnshår med laser så det problemet har jeg heldigvis ikke noe forhold til

Anonymkode: 0c136...a6c

Da er det bra for deg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...