AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Del Skrevet 27. desember 2024 Er det flere som meg her inne? jeg er en kvinne i midten av 40-årene som lever i et forhold med regler, konsekvenser og straff. Det mannen min gjør som tenner meg aller mest, er å kjefte på meg som om jeg var en uskikkelig jentunge. Særlig hvis jeg virkelig har forsøkt å følge reglene men allikevel ikke fått det til slik han vil. Anonymkode: beb84...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 27. desember 2024 #2 Del Skrevet 27. desember 2024 Runketråd så sent på natta? Jaja, er vel juleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Del Skrevet 27. desember 2024 Var faren din sånn mot deg? Anonymkode: 1361b...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #4 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var faren din sånn mot deg? Anonymkode: 1361b...af9 😂🤣 Anonymkode: 071d8...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå