Sol79 Skrevet 6. januar #261 Del Skrevet 6. januar Djungelvrål skrev (5 timer siden): De kan leve livets glade dager til de selv dør. Han har malerier usolgt til flere titalls millioner. Minst. For ikke å snakke om hva den gården og landstedet i Sverige er verdt! Og med en gang han legger på røret så blir de maleriene verdt og omsatt for mye mer enn i dag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 7. januar #262 Del Skrevet 7. januar Jeg likte serien veldig godt. Som barn på 90-tallet, så var det mye snakk om Nerdrum uten at jeg forstod hvorfor. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor. Han er en talentfull maler og de meningene han har er ikke så kontroversielle. Syns han er en interessant mann. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #263 Del Skrevet 7. januar Lawyam skrev (14 timer siden): Snufs; NRK har ikke noen planer om sesong 2 leser jeg på SeogHør. Håper virkelig ikke at det kommer mer enn det vi har mulighet til å se nå. Et bredt innblikk er flott, men Nerdrumfamiliem minutt for minutt i det uendelige...da blir en lei. De fortjener bedre. Jeg er veldig glad for at de laget programmene, har sett dem alle med fornøyelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. januar Forfatter #264 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Håper virkelig ikke at det kommer mer enn det vi har mulighet til å se nå. Et bredt innblikk er flott, men Nerdrumfamiliem minutt for minutt i det uendelige...da blir en lei. De fortjener bedre. Jeg er veldig glad for at de laget programmene, har sett dem alle med fornøyelse. Du har nok rett, men jeg syntes bare det var så koselig stemning i programmene, men jeg vil jo ikke ha overdose, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 7. januar #265 Del Skrevet 7. januar Nerd Oddrum - nå også i Trygdekontoret med Thomas Seltzter. Siste episode. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #266 Del Skrevet 7. januar Lawyam skrev (1 time siden): Du har nok rett, men jeg syntes bare det var så koselig stemning i programmene, men jeg vil jo ikke ha overdose, nei. @Lawyam Da koser vi oss med repriser så det blir akkurat nok. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #267 Del Skrevet 7. januar Forresten, i dagbladet står det bak mur om Odds tre lidelser. Noen som kan fortelle hva det står der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 7. januar #268 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Forresten, i dagbladet står det bak mur om Odds tre lidelser. Noen som kan fortelle hva det står der? Var vel Tourettes, OCD og tidvis depresjon mener jeg å huske 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar #269 Del Skrevet 7. januar M.H85 skrev (20 timer siden): Ja nå måtte jeg lese litt😅. Jeg satt bare tilfeldig på denne serien uten å vite noe om hans familie utenom kun hans navn som kunstner.... Ser nå at kona et 58 år (!) år..Han er 80 år.... Trodde hun var langt over 60.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar #270 Del Skrevet 7. januar Iia skrev (29 minutter siden): Var vel Tourettes, OCD og tidvis depresjon mener jeg å huske Trodde de med Tourettes hadde tics, men kan ikke se at han har noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 7. januar #271 Del Skrevet 7. januar Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Trodde de med Tourettes hadde tics, men kan ikke se at han har noen. Han har lært seg å kontrollere dem. Han nevner det i serien. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7. januar #272 Del Skrevet 7. januar Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Trodde hun var langt over 60.... Hun ser eldre ut. Ble overasket selv. Bare 57. Kler seg jo som en gammel dame da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar #273 Del Skrevet 7. januar Vampyrina skrev (4 minutter siden): Han har lært seg å kontrollere dem. Han nevner det i serien. Ok, det fikk jeg ikke med meg. Men det er tydelig at han ikke er som alle andre. OCD er åpenbart da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tillia Skrevet 7. januar Populært innlegg #274 Del Skrevet 7. januar M.H85 skrev (11 minutter siden): Hun ser eldre ut. Ble overasket selv. Bare 57. Kler seg jo som en gammel dame da.. Hun er et herlig mot-pust til dagens Botox og desperasjon for å ikke eldes naturlig Hun er faktisk veldig pen, utrolig fine ansiktstrekk hvis man ser etter. 43 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar #275 Del Skrevet 7. januar Tillia skrev (3 minutter siden): Hun er et herlig mot-pust til dagens Botox og desperasjon for å ikke eldes naturlig Hun er faktisk veldig pen, utrolig fine ansiktstrekk hvis man ser etter. Ja hun er pen på en særegen måte. Men det er nok hår og klær som får henne til å virke eldre. Hadde hun f.eks tatt på seg en olabukse og en t-skjorte og satt opp håret på en moderne måte hadde hun sikkert straks sett 10 år yngre ut. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 7. januar #276 Del Skrevet 7. januar Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Ja hun er pen på en særegen måte. Men det er nok hår og klær som får henne til å virke eldre. Hadde hun f.eks tatt på seg en olabukse og en t-skjorte og satt opp håret på en moderne måte hadde hun sikkert straks sett 10 år yngre ut. Og et smil... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7. januar #277 Del Skrevet 7. januar Tillia skrev (15 minutter siden): Hun er et herlig mot-pust til dagens Botox og desperasjon for å ikke eldes naturlig Hun er faktisk veldig pen, utrolig fine ansiktstrekk hvis man ser etter. Aldri sagt hun ikke er pen. Det er hun. Hadde sett 10 år yngre med litt andre klær,oppsatt hår og litt sminke da. Hovedgrunnen til at jeg ser hun er pen ser jeg gjennom hennes blonde datter. Hun er aldeles smellvakker synes jeg, og hun har jo ikke arvet utseende etter sin far..Han er jo ikke akkurat en blomst🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 7. januar #278 Del Skrevet 7. januar Djungelvrål skrev (5 minutter siden): Ja hun er pen på en særegen måte. Men det er nok hår og klær som får henne til å virke eldre. Hadde hun f.eks tatt på seg en olabukse og en t-skjorte og satt opp håret på en moderne måte hadde hun sikkert straks sett 10 år yngre ut. Ja. Et klassisk og ganske feminint utseende som det er lett å se at kunne stylet seg veldig opp - om hun ville. Syns personlig ikke det er noe mål å se så Ung ut. Pen kan man være i alle aldre; spesielt hvis man faktisk fra naturen er pen ; noe jeg syns hun er. men ja ; smiler ikke så mye. Og virker som hun har full kontroll i huset:) Tror personlig jeg ville hatt problemer med å vært en av svigerbarna eller ha flyttet inn på den gården:p 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 7. januar #279 Del Skrevet 7. januar M.H85 skrev (Akkurat nå): Aldri sagt hun ikke er pen. Det er hun. Hadde sett 10 år yngre med litt andre klær,oppsatt hår og litt sminke da. Hovedgrunnen til at jeg ser hun er pen ser jeg gjennom hennes blonde datter. Hun er aldeles smellvakker synes jeg, og hun har jo ikke arvet utseende etter sin far..Han er jo ikke akkurat en blomst🙄 Hehe , Odd Nerdrum var også pen på sine yngre dager. Man kan egentlig se det pga alle barna hans er veldig pene. Også de han har med forrige dame. Enig i at Myndin er billedpen ja 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 7. januar #280 Del Skrevet 7. januar Djungelvrål skrev (33 minutter siden): Trodde de med Tourettes hadde tics, men kan ikke se at han har noen. Veldig mange med Tourette er svært gode på å skjule og kontrollere tics sammen med andre, og de færreste har ekstreme tics som i de neste karikerte eksemplene som vises for å «lære folk om Tourette». Det kan være å knipe tær, i magemuskler, man kan skjule nakketics i andre bevegelser++++++ Og det er et hav av variasjoner på hvilke og hva slags tics som er mest uttalt hos den enkelte. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå