Honey Dew Skrevet 27. desember 2024 #21 Skrevet 27. desember 2024 Bryr meg ikke om utseendey til folk.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #22 Skrevet 27. desember 2024 Jeg er en sånn som gjenkjenner folk ved å se på nese og tenner (har veldig vanskelig for å gjenkjenne ansikter), og tenker absolutt over det om det er noe underlig ved det. Det går alle veier, pent, stygt, midt imellom. Men jeg bruker informasjonen til gjenkjennelse. Men altså. Jeg SIER jo ikke noe. Jeg skjønner ikke at folk vil andre så vondt, det er ikke noe gøy med negative stikk og kommentarer - særlig ikke til utseendet, som kan være vanskelig/umulig å endre på. Folk er som de er! Jeg har forresten ikke pen nese. Typisk oppstoppernese. Anonymkode: 06d36...f2d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #23 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Akkurat nese som er stygg/stor så er det så veldig midt i fjeset at man legger veldig merke til det. Og da syns jeg synd på den det gjelder. Så ja, jeg syns synd på vedkommende, det må være veldig hemmende å ha en stor nese eller veldig skeiv som ikke står i stil med resten av ansiktet. Samme med jenter med sterk hårvekst. Det er jo hemmende og leit. Anonymkode: 213c5...d75 Nei, mange klarer fint å leve med både stor nese og uønsket hårvekst, uten at de lar det være «hemmende» for sin utfoldelse. Anonymkode: fa46c...efc 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Skrevet 29. desember 2024 Synes aldri noe er stygt på noen.... Anonymkode: 86861...56f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #25 Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor skulle det bryn meg? Og hva er egentlig stygg nese? Bra vi ser ulike ut og at folk har karakter i ansiktet. Trasig at så mange i verden opererer seg til å se like ut. Anonymkode: 8e8c5...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #26 Skrevet 30. desember 2024 Bryr meg og bryr meg. Jeg ser det jo, og det kan være ganske forstyrrende. Nesen er en ganske sentral del av utsende. Hadde aldri sagt noe om nesen til noen, verken på nett eller i virkeligheten. Har ikke noe behov for å si noe. Det eneste jeg kan gjør er å tenke i mitt stille sinn at jeg er glad for at det ikke er min nese. Dersom den er ekstrem. Er ikke fornøyd med min egen nese heller, men den er ikke forstyrrende-stygg, bare stygg-stygg og passer fint til resten av ansiktet som ikke er noe pent å se på. Jeg har et ganske kjedelig ansikt i det store og brede. Men går du inn på detaljer så er det ikke noe pent i det hele tatt og har mange småfeil. Så er glad jeg ikke har noe ekstremt midt i ansiktet i alle fall. Anonymkode: 1a47f...625
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #27 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 21.30): På tiktok ser jeg live av noen med en litt styggere/uvanlig lang nese så får de med en gang haugevis av kommentarer på hvor stygg nese de har, operer deg, Pinocchio, han med det lange snyteskaftet osv. Dette er 50% av kommentarene handler om nesen hans. Han har mange som ser på livene hans da så blir vel oppimot 100 kommentarer om nesa hans pr live. Bryr folk seg så mye i virkeligheten også om andres neser? Dere bare tørr ikke å si det høyt i virkeligheten? Men egentlig så tenker dere "æsj for en stygg lang nese han/hun har"? Anonymkode: c772e...3f8 Absolutt ikke, men noen er jo nettroll delux å skal skrive så mye stygt som mulig. Anonymkode: 0f684...722
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #28 Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 21.52): Akkurat nese som er stygg/stor så er det så veldig midt i fjeset at man legger veldig merke til det. Og da syns jeg synd på den det gjelder. Så ja, jeg syns synd på vedkommende, det må være veldig hemmende å ha en stor nese eller veldig skeiv som ikke står i stil med resten av ansiktet. Samme med jenter med sterk hårvekst. Det er jo hemmende og leit. Anonymkode: 213c5...d75 Jeg er dame med stor nese og skikkelig hårvekst. Godt å høre at det er folk som bruker energi på å synes synd på meg. Fungerer det sånn at når jeg tikker av to bokser på folk som fortjener medlidenhet så får jeg dobbelt så mye av omtanken din? Det er i så fall ganske snilt av deg. Anonymkode: e2744...29f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå