Gå til innhold

Er jula over?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, selvfølgelig ikke. Den har jo nettopp begynt. Nå er det juletrefester, julebord, familiemiddager osv frem til 13. jan. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier rydde ned jula 3.dag. Men tror vi lar den være til søndag 29.desember i år. 

Vi har siste julelunsjen og julemiddagen i dag. Så er det to "normale" dager der vi skal ha sushi, så taco. Så er det igjen festdager med god lunsj 30.desember og middag 31.desember, men da med fokus på nyttår. 

Anonymkode: e01f1...eea

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men juleferien hos familien er snart over. Vi har stor familiemiddag i dag, før jeg drar til flyplassen.

Så er det litt jobbing, romjulsfest med venner, og julekos med kjæresten. 1 nyttårsdag pakker jeg bort jula hjemme.

Anonymkode: 1ddaa...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er ikke jula over før 20.dag jul. Fram til da skal det være helg med flere juleselskap og julebesøk. 🥰🧑‍🎄

Anonymkode: 12894...9b9

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei overhodet ikke, for min del er det nå den virkelig begynner, iallefall det mest koselige. Julaften og 1. dag er litt formelle, julebesøk osv. Nå begynner kosen... lange deilige brønsjer som vi egentlig ikke har hatt tid til før i julen, god tid, ingenting som skal nåes på sekundet. Kosetid i julepysjen, slumring. Romjulen er den fineste tiden.

Rydder vekk julen den 1. januar og reiser hjem til meg selv 2. januar, før den tid er det bare kos og hygge med julemat, snop, digg, julefilmer, julepysjen, vennemiddag og en fin tid. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her er så og si jula over. Vi tar ut julen 2 nyttår dag. Vi har ikke noe mer julemiddag el vi skal på...dette er nå som vanlig dager

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke ☺️

Her begynte julefeiringen for 1.5 døgn siden, og julekosen begynner i dag.

Vanligvis rydder jeg ut jula 13.dag (6.januar), men i år vil nok julepynten være oppe til 10.januar.

Anonymkode: db0d9...565

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula har jo nettopp startet 😀. Mange dager med kos igjen. Pakker bort jula ca 4. januar.

Anonymkode: ca442...abb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er jula over for deg? Evt når er den over?

Anonymkode: 12894...9b9

Etter 2.juledag er det slutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula er ikke over nei, har to juleselskaper til pluss selfølgelig nyttårsaften. Jula er ferdig 1 januar 2025 🤩

Anonymkode: 56d61...6d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie fram til første helga i januar, så her er på ingen måte jula over🥳

Anonymkode: d796d...781

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phoenix Heart skrev (6 minutter siden):

For meg er jula over nyttårsaften. 

Samme her, koser meg nå i romjulen.🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julepynten inne fjernes 13. dag jul (6. januar), lys og pynt ute tas ned 20. dag (13. januar).

Jula begynner kl. 17.00 24. desember. Før det er det advent.

Anonymkode: 7da4d...6ec

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen over? Jula starter jo 24. desember. Fatter ikke hvorfor man skal gjøre seg ferdig med en høytid før den starter. 

Anonymkode: 7a78b...fe6

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Julen over? Jula starter jo 24. desember. Fatter ikke hvorfor man skal gjøre seg ferdig med en høytid før den starter. 

Kan ikke alle bare gjøre som de ønsker disse dagene? Det er noe veldig bittert over denne typen svar :)

Anonymkode: e01f1...eea

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke alle bare gjøre som de ønsker disse dagene? Det er noe veldig bittert over denne typen svar :)

Er ikke bittert. Synes bare det er trist at man ikke kan slappe av og nyte jula. 

Jeg regner også med at trådstarter ønsker ærlige svar. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...