Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #21 Skrevet 4. desember 2002 Kjøp en svær ingefærrot i butikken (med mange "øyne"), putt den rett under jordoverflaten i en stor blomsterpotte og vent... Til slutt får du noe som ligner bambus. Jeg fikk først tre skudd, men nå er det kommet mange fler. Nå har jeg puttet hele stasen i en høy og smal sinkpotte fra Ikea, og satt den på gulvet. Ganske gøy å ha "laget" en slik plante selv, den er ganske orginal! Ellers kan "ikoner" være veldig pent, hvis du liker slikt. Har selv noen "falske" slike fra Hellas (dvs trykket og ikke malt, har ikke finanser nok til ekte vare...). Vi har alle tørrvarene våre synlig på hyller i kjøkkenet, oppbevart på gamle norgesglass. Pent om det gjøres systematisk. Har fått mye skryt for dette. Liker ikke så godt pynteting selv, og vil helst at alt som jeg har stående fremme skal ha en funksjon. Men det kan gjerne være dekorativt! Denne filosofien har hjulpet meg til å få et mye mer stilrent hjem og jeg har fåt pakket bort mye rask som sto og samlet støv...(De tidligere nevnte ikonene er ikke bare pynt. De har en funksjon, for jeg er litt religiøst anlagt). Hos oss fungerer det veldig bra med en blanding av nye og gamle ting/møbler, men vi har en veldig lys og nøytral leilighet uten noe særpreg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå