Gjest lailala Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Hei Er det noen som har vært på seyshellene? Har Dere noen tips? Er det vært å reise ditt? takk
Gjest Aloha Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Har ikke vært på Seychellene selv, men kjenner andre som har vært der. Fikk inntrykk av at det var helt fantastisk, et virkelig paradis på jord.
Rannva Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Dersom noen spanderer, kan jeg godt reise og teste ut plassen for deg! *hjelpsom*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå