Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Hei. Jeg har akkurat fått "kjæreste" og vi har sinnsykt mye bra sex, opp til 5 ganger om dagen. Han spruter inn i meg og vi har brukt dildo med glidemiddel.. De site par dagene har jeg kjent en vond lukt fra skjeden, nesten som søppel.. Ekkelt.. Begge er 100 % sykdomsfrie, så det kan ikke være klamydia eller noe sånt. Kan jeg reagere på noe, eller hva bør jeg gjøre.. Er så redd for at han skal kjenne lukten og Noen som har en ide på hva det kan være?? Prøver å drikke vann for å tisse mye, inbiller meg at jeg trenger å få "skylt" igjennom.. Men vet ikke da..
Beam Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Å drikke vann kan umulig hjelpe. Urin går jo ikke gjennom skjeden...
Pusekatt Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Underlivssopp eller bakteriell vaginose, kanskje? Det første kan behandles reseptfritt (Canesten), det andre tror jeg du må få fastslått ved undersøkelse hos lege, og deretter få skrevet ut resept på medisin. (det er visstnok ikke uvanlig å få sopp i underlivet når man har nylig fått ny partner)
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Jeg får alltid baktriell vaginose når jeg får ny partner. Det går stort sett over etter en kur (får resept av legen). Med enkelte partnere blir jeg ikke kvitt det av en eller annen grunn.
Ez Flow Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 Bakteriell vaginose er vanskelig å ta feil av, da kjennetegnet er fiskelukt. Det kan man få ved bytte av partner b.l.a Sopp kan lukte litt surt, og kan behandles reseptfritt f.eks med Canesten eller Pevaryl.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Hei jeg har et problem. Den siste mnd har jeg hatt brunaktig utflod litt tykkere. tenkte bare at det var pga p pillene men det har ikke gatt over pa en og en halv mnd. Aldri hatt probl for med p pille bruk. Merka ogsa at det lukta som urin men fra inni skjeden. Hva kan dette vaere? Sjekka meg for sykdommer i Januar men alt kom tilbake negativt. Nar jeg og partneren min har oralsex el om han bare fingrer meg far jeg ogsa sterke smerter i nederste delen av magen etter orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå