Gå til innhold

Trøtt av Cipralex/Escitalopram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på Cipralex (bare brukt i to dager) og jeg sliter med at jeg er så sykt trøtt. Kunne sovet hele døgnet, føltes ikke som jeg burde kjøre bil osv. 

Andre med samme erfaring? 

Startet samtidig på minipille (Slinda) så kan være den også. Er derfor jeg lurer om andre har opplevd lignende på Cipralex for å få en pekepinn om det vil hjelpe å slutte på den 

Anonymkode: 4f142...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tretthet er en vanlig bivirkning på Cipralex, men det vil som regel avta gradvis i løpet av 1-2 uker. Det vil hjelpe å slutte, men det vil også sannsynligvis hjelpe å fortsette. 😉

Anonymkode: fc819...569

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tretthet er en vanlig bivirkning på Cipralex, men det vil som regel avta gradvis i løpet av 1-2 uker. Det vil hjelpe å slutte, men det vil også sannsynligvis hjelpe å fortsette. 😉

Ja, er en vanskelig avveining. Har barn og må fungere, og så er det jul og ja…

takk for svar 

Anonymkode: 4f142...a46

Skrevet

Nei altså, jeg tenker du bør prøve å holde ut siden dette er veldig midlertidig og du sannsynligvis har fått Cipralex av en god grunn. Tar du den på morgen eller kveld? Det kan hjelpe å ta den på kvelden. 

Skrevet

Enig med over. Vet om noen som fikk råd av legen om å ta den om kvelden pga trøtthet. 

Skrevet

Cipralex er vel kjent for å være motsatt, at man bør ta den på morgenen fordi mange har vanskeligheter med å sovne på den. 

Kan være at du blir trøtt i starten fordi kroppen din begynner å slappe litt av også.

Anonymkode: 7f083...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...