Gå til innhold

Hva slags type menn hadde du sex med i begynnelsen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags type menn hadde du sex med i I begynnelsen og hva slags type menn har du sex med nå?

Anonymkode: 8dba7...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eletrikere med corgi-hunder, som elsket å pisse på grønne sykkelstativ. 

Anonymkode: 4bfde...c4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Players? Nerder? Bad Boys? 

Er dette en amerikansk high scool-film?

Anonymkode: 85683...1c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette en amerikansk high scool-film?

Anonymkode: 85683...1c2

Bare svar på spørsmålet er du snill.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som jeg likte..? Skjønner ikke hvordan (eller hvorfor) jeg skal putte de individuelle mennene inn i en bred konstruert kategori.

Anonymkode: 3a4d1...e46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske ung så det var gutter, ikke menn. Foretrakk heldigvis jevnaldrende, gikk ikke etter eldre gutter med bil og førerkort som en del av venninnene mine. Likte både bad boys og litt nerdete gutter.

Første gang var med en jeg var stupforelsket i, jeg var 14 og han var 15. Jeg ser jo nå, som mamma til tenåringer, at vi var altfor unge, men jeg er glad det var han. Vi er fortsatt gode venner 35 år senere 😊

Anonymkode: e57c5...1e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig jevngammel, søt og sjenert nerdegutt som jeg trodde jeg skulle være sammen med for evig og alltid. Det holdt i litt over 2 år. Deretter en halvveis nerd, halvveis populær ung mann som var 2 år eldre enn meg (som jeg også skulle være sammen med for evig og alltid :laugh:). Det varte vel også rundt 2 år.

Fellestrekk som jeg kan komme på: nerdetyper, introverte, skoleflinke, ansvarsfulle, snille, forsøkte ikke å sjekke opp jenter, og begge var jomfruer. Ellers var de ganske forskjellige av både utseende og personlighet.

Ligger ikke med noen nå, men de få jeg lå med etter de to første var alle menn jeg var dypt forelsket i og i et langvarig forhold med. Alle forskjellige av utseende, men ingen av dem var tykke eller veldig hårete. Den eldste var 1 år eldre enn meg, den yngste var 10 år yngre. Det aller viktigste var at vi var forelsket i hverandre, ellers hadde det ikke blitt noe av, men jeg begynte etterhvert å ta mye mer hensyn til hva jeg hadde behov for og hva jeg ikke ville ha i et forhold. 

Anonymkode: 82ba0...898

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var selv veldig ung; men jeg foretrakk godt voksne menn. Det gjør jeg fortsatt. Selv som tenåring hadde jeg ikke sex med noen yngre enn 30. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen. Ung mann som var(er) en del år eldre enn meg. En seriøs, trygg og tålmodig mann. 

Anonymkode: 4d507...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen fellesnevner annet enn at de gir meg sommerfugler i magen (altså kjemi). 

Anonymkode: 009bc...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Players? Nerder? Bad Boys? 

Tipper players får players.

Som ung på byen finnes det players av begge kjønn, de som er ute etter ONS og bekreftelse. En dame som er player vil være en som søker oppmerksomhet. Om du går bort til venninna og ignorerer henne så vil hun legge merke til det. Ei sånn vil kunne søke opp deg fordi hun liker jakten.

Playere av begge kjønn der ute. Spørs hva du vil ha selv da. Man får det man utstråler for å si det sånn..

Anonymkode: 9b12e...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva slags type menn hadde du sex med i I begynnelsen og hva slags type menn har du sex med nå?

I begynnelsen hadde jeg ikke sex med menn. Jeg hadde sex med jevngamle kjærester fra vi var 16 år unge.

Fra jeg debuterte til i dag 30 år senere, så har jeg hatt sex med kjærester jeg har vært tiltrukket av. Har aldri hatt en «type» jeg faller for. Utover at de alle har vært veldig morsomme, oppmerksomme og omtenksomme. 
Aldri vært med en drittsekk.

Anonymkode: 94ae7...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...