AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvor legger jeg meg dersom jeg kjører på motorvei og jeg ser en ambulanse med blålys bak meg? Vil den kjøre innerst (venstre) eller bør jeg gi fri vei på det høyre feltet sånn at den kan kjøre av motorveien lettere? Jeg har ikke lappen enda, så slapp av Er bare en stressende tanke når jeg kjører på motorvei. Anonymkode: 14fd1...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor legger jeg meg dersom jeg kjører på motorvei og jeg ser en ambulanse med blålys bak meg? Vil den kjøre innerst (venstre) eller bør jeg gi fri vei på det høyre feltet sånn at den kan kjøre av motorveien lettere? Jeg har ikke lappen enda, så slapp av Er bare en stressende tanke når jeg kjører på motorvei. Anonymkode: 14fd1...9a6 Innerst er høyre 🤣Du legger deg alltid mot din høyre når du får blålys bak deg, hvis det er en avkjøring akkurat der holder du fartsgrensa og lar utrykningskjøretøyet bestemme hvordan de vil gjøre det. De vil måtte senke farten mot en avkjøring uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå