Gå til innhold

Møtte en fyr...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, for hvordan skal man ellers bli bedre kjent... SMS? Nei. Det er feil det også. Internett? Nei fysj, det er bare sykt, dessuten må man ha en sånn sjekkeprofil.

Hvordan da? Brev?? Romlemantisk a gitt...

Du skjønner sikkert hvor jeg vil, så jeg stopper nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke no vits i å dra denne særlig lenger, for vi kommer ikke til å komme noen vei uansett. Bra folk er forskjellige, ellers hadde det blitt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada er enig der. :) Og at man blir sjalu i slike sammenhenger er jo igrunn bare et sundt tegn på at man elsker den man er sammen med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Trådstarter her

Man kan godt gå ut og bare drikke kaffe dersom man er i et forhold, men man gjør det ikke bak ryggen på den man er sammen med. Kjæresten visste ikke at han var ute med meg og visste ikke at vi sendte sms før vi møttes. Hans unnskyldning var at "det gikk dårlig mellom dem", derfor kunne han møte meg. Så i mine øyne er ikke dette en ok måte å oppføre seg på, hverken overfor kjæreste eller meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noengang meningen dere skulle være noe mer enn venner?

Selvfølgelig! Er du stokk dum? INGEN gutt møter en annen jente for kaffe uten at det er snakk om sex. Innsé det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i mine øyne er ikke dette en ok måte å oppføre seg på, hverken overfor kjæreste eller meg.

Nei, men du har garantert gjort dette selv en gang, så ikke ta på deg glorien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig. Hadde min samboer vært på byen å møtt en jente, for så å gå på cafe med henne etterpå, hadde jeg ikke satt veldig stor pris på det. Selv om det kun var for vennskapets skyld.

Selvsagt! For det hadde jo ikke vært for selskapets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink jente som gikk!

sånne menn er ikke til å samle på, i neste omgang ville han gjort det mot deg!!

En gang utro, alltid utro altså. I tråden om ei som sa til typen sin sa alle jener som svarte at hun kunne ha forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
En gang utro, alltid utro altså. I tråden om ei som sa til typen sin sa alle jener som svarte at hun kunne ha forandret seg.

Vel bare for å gi deg litt håp for fremtiden. Jeg er jente og jeg ville aldri sagt noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Er du stokk dum? INGEN gutt møter en annen jente for kaffe uten at det er snakk om sex. Innsé det!

Deg om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Nei, men du har garantert gjort dette selv en gang, så ikke ta på deg glorien!

Hva legger du til grunn for den påstanden, Valentino?

Kanskje på tide for deg å innse at ikke alle kvinner på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...