Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #1 Del Skrevet 3. mars 2006 Møtte en fyr på byen. Skrev meldinger sammen en stund, og så møttes vi for å ta en kaffe. Gjett hva, det viste seg at fyren har kjæreste! Han sa det gikk dårlig, og trodde det skulle være greit, men jeg reiste meg opp og gikk. For en patetisk type! Ikke lett å være singel når man bare møter på idioter hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #2 Del Skrevet 3. mars 2006 Flink Jente! Er også drittlei av mannfolk som kommer med den evinnelige "kjæresten min forstår meg ikke" i en eller annen form. Vanligvis vil de bare ha seg et nummer, og de har ikke dårlig samvittighet heller, de er redd for å bli tatt! Synes du var kjempeflink som reiste deg og gikk jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 3. mars 2006 #3 Del Skrevet 3. mars 2006 Ja, hva annet nytter enn å gå? Han har jo ikke vært åpen med at han er i et forhold så hva slags fyr er han egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #4 Del Skrevet 3. mars 2006 Flink Jente! Det tenkte jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. mars 2006 #5 Del Skrevet 3. mars 2006 Flink jente ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #6 Del Skrevet 3. mars 2006 Det handler vel litt om selvrespekt synes jeg å gjøre som du gjorde. Skulle ønske det var flere av oss med denne innstillingen, så fikk vi kanskje oppdratt gutta etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. mars 2006 #7 Del Skrevet 3. mars 2006 Good girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mars 2006 #8 Del Skrevet 3. mars 2006 Bra at du gikk! Har du forresten hørt noe mer fra han eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #9 Del Skrevet 3. mars 2006 Trådstarter her Hyggelige tilbakemeldinger, dere! Jeg er ikke interessert i å ha noe mer med sånne typer å gjøre, så derfor gikk jeg. Det føltes utrolig bra! Har ikke hørt noe mer fra han, nei. Han følte seg vel passe dum. Unnskylte seg mye da jeg sa at dette var jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 3. mars 2006 #10 Del Skrevet 3. mars 2006 Bra du gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #11 Del Skrevet 3. mars 2006 Møtte en fyr på byen. Skrev meldinger sammen en stund, og så møttes vi for å ta en kaffe. Gjett hva, det viste seg at fyren har kjæreste! Han sa det gikk dårlig, og trodde det skulle være greit, men jeg reiste meg opp og gikk. For en patetisk type! Ikke lett å være singel når man bare møter på idioter hele tiden. ← Var det noengang meningen dere skulle være noe mer enn venner? For jeg klarer ikke å lese noe mer utifra opplysningene dine.. Og at man har behov for venner selv om man har kjæreste er da ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #12 Del Skrevet 3. mars 2006 De færreste ville vel bli kjempebegeistret om de oppdaget at kjæresten sendte og mottok meldinger fra en ukjent kvinne og dertil avtalte å møte henne på byen? Vil jeg tro da? Først da trådstarter møter denne fyren for annen gang blir hun gjort oppmerksom på at han har en kjæreste. Dersom du sanker venner er det vel bare naturlig å nevne ved første møte, dersom man møtes på et utested (mulig sjekkested), at man er opptatt? Det ville jeg sett som naturlig. Så sier altså denne fyren at han har kjæreste, men at det går dårlig. Så utrolig standard. Har registrert at det er en del separerte menn som skriver annonser og er ute og sjekker markedet i seperasjonstiden. Da lurer jeg. Er menn vettskremte for å stå på egne ben? Men denne mannen var altså i et kjæresteforhold. Så hva om han sier det går dårlig? Hvordan kan man vite at han har opplyst kjæresten om at det står dårlig til også? Kan det være at han ønsker å ha i pose og sekk? Litt patetisk kanskje, men ikke en umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #13 Del Skrevet 3. mars 2006 Trådstarter her Det var en date, helt klart. Spurte om hva kjæresten synes om at han gikk ut med andre, og da svarte han at det visste hun ikke... Patetisk fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_alma_* Skrevet 15. mars 2006 #14 Del Skrevet 15. mars 2006 flink jente som gikk! sånne menn er ikke til å samle på, i neste omgang ville han gjort det mot deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 17. mars 2006 #15 Del Skrevet 17. mars 2006 Hva definerer en date? At man møtes for å ta en kaffe? Gud bedres, da har jeg vært på mange dater, både i og utenfor forhold... Kun for vennskapets skyld, men endog.. Geesh, nei fysj nå har jeg vært utro nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 17. mars 2006 #16 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Helt ærlig. Hadde min samboer vært på byen å møtt en jente, for så å gå på cafe med henne etterpå, hadde jeg ikke satt veldig stor pris på det. Selv om det kun var for vennskapets skyld. Endret 17. mars 2006 av Milah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 17. mars 2006 #17 Del Skrevet 17. mars 2006 Helt ærlig. Hadde min samboer vært på byen å møtt en jente, for så å gå på cafe med henne etterpå, hadde jeg ikke satt veldig stor pris på det. Selv om det kun var for vennskapets skyld. ← Ergo din samboer får ikke lov til å møte venninner eller på annen måte stifte bekjentskaper med det andre kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 17. mars 2006 #18 Del Skrevet 17. mars 2006 Ergo din samboer får ikke lov til å møte venninner eller på annen måte stifte bekjentskaper med det andre kjønn? ← Jo, det må han gjerne gjøre. Men synes det er sært å møte mennesker man treffer på byen hvis man har kjæreste/samboer. Hadde de møttes ved flere anledninger så hadde det vært anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 17. mars 2006 #19 Del Skrevet 17. mars 2006 Jo, det må han gjerne gjøre. Men synes det er sært å møte mennesker man treffer på byen hvis man har kjæreste/samboer. Hadde de møttes ved flere anledninger så hadde det vært anderledes. ← Man må jo møtes et sted først! Men for all del, jeg skal ikke legge meg opp i ditt samliv. Jeg skal heller ikke si hva jeg mener. *sensurere seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 17. mars 2006 #20 Del Skrevet 17. mars 2006 Man må jo møtes et sted først! Men for all del, jeg skal ikke legge meg opp i ditt samliv. Jeg skal heller ikke si hva jeg mener. *sensurere seg selv* ← Ja, selvfølgelig må man det. Men jeg synes det er sært å avtale cafemøter med folk, uavhengig av kjønn etter kun et møte på byen. Men det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå