Irak Skrevet 22. desember 2024 #41 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Feminine kvinner er veldig attraktive da. Anonymkode: dfbf3...905 Hva er det som gjør en kvinne feminin attraktiv ifølge deg da? Det er jo inviduelt det og... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 22. desember 2024 #42 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er helt greit at du ikke skjønner det. Det er også helt greit at folk har andre preferanser også. Det kan jo hende at mannen Ts snakker om er en maskulin mann som tiltrekkes av det maskuline. Jeg prøver bare å gi et veldig generelt råd basert på et veldig generelt spørsmål. Jeg skjønner jo at verden og begrepet feminint og maskulint kan være kompliserte greier men nå var det vel egentlig ikke det tråden handlet om her. Anonymkode: 3b22f...e66 Og jeg påpeker bare at råde dit fremstår ulogisk 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #43 Del Skrevet 22. desember 2024 Pippi Lotta skrev (3 minutter siden): Og jeg påpeker bare at råde dit fremstår ulogisk 😉 Det er ikke ulogisk bare fordi du ikke skjønner det. Anonymkode: 3b22f...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #44 Del Skrevet 22. desember 2024 Irak skrev (11 minutter siden): Hva er det som gjør en kvinne feminin attraktiv ifølge deg da? Det er jo inviduelt det og... Endel av de samme tingene som kan gjøre meg forelsket i en kvinne: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1814436-hvordan-få-en-mann-til-å-bli-stormende-forelsket-i-meg-og-jakte-meg/?do=findComment&comment=35386440 For meg er femininitet forbundet med empati, omsorg, en viss mykhet, det er en spesiell måte å gå på, å sitte på og delta i en samtale. Det er en indre selvtillit (i motsetning til den brautende selvtilliten til en mann på 20). Det er å skape rom for (den rette) mannen til å være mann. Det er å tørre å vise følelser og usikkerhet. Det er å la seg lede uten å være underdanig, og la seg kurtiseres. Anonymkode: dfbf3...905 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 22. desember 2024 #45 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke ulogisk bare fordi du ikke skjønner det. Anonymkode: 3b22f...e66 Nei det er ikke derfor det er ulogisk, men nå begyner dette å bli em avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. desember 2024 #46 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Endel av de samme tingene som kan gjøre meg forelsket i en kvinne: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1814436-hvordan-få-en-mann-til-å-bli-stormende-forelsket-i-meg-og-jakte-meg/?do=findComment&comment=35386440 For meg er femininitet forbundet med empati, omsorg, en viss mykhet, det er en spesiell måte å gå på, å sitte på og delta i en samtale. Det er en indre selvtillit (i motsetning til den brautende selvtilliten til en mann på 20). Det er å skape rom for (den rette) mannen til å være mann. Det er å tørre å vise følelser og usikkerhet. Det er å la seg lede uten å være underdanig, og la seg kurtiseres. Anonymkode: dfbf3...905 Har du hatt kontakt med mange slik kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #47 Del Skrevet 22. desember 2024 Karakterene Pam Beesly i Amerikanske «the office» og Betty Draper i «Mad men» fremstår for meg som utpreget feminine. For å ha felles referanser. Men kanskje er det like mye deres vakre ytre som får meg til å tenke slik. Anonymkode: dfbf3...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannenFraMars Skrevet 22. desember 2024 #48 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) NT Endret 22. desember 2024 av MannenFraMars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. desember 2024 #49 Del Skrevet 22. desember 2024 MannenFraMars skrev (2 minutter siden): NT ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #50 Del Skrevet 22. desember 2024 Pippi Lotta skrev (12 minutter siden): Nei det er ikke derfor det er ulogisk, men nå begyner dette å bli em avsporing. Det første du i det hele tatt skrev i denne tråden var en avsporing. Ts lurer på hvordan man kan få en mann til å bli stormende forelsket, dra på støvla, pusse børsa og dra på jakt. Hva var ditt råd? Anonymkode: 3b22f...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #51 Del Skrevet 22. desember 2024 få han til å le og ha det gøy når han er sammen med deg. Hun jeg valgte er hun som oftest fikk meg til å smile og le Anonymkode: 24d73...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #52 Del Skrevet 22. desember 2024 Syng for ham. Fångat av en stormvind av Carola Anonymkode: 4d17e...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #53 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke jag, tiltrekk. Sørg for at du alltid ser fresh og bra ut. Vær tilgjengelig for å tilbringe tid sammen. Resten ordner seg selv om han allerede liker deg. Bare ikke jag han, det er ufemninint og flaut som kvinne å skulle legge seg etter menn. Hilsen ei som alltid har fått de jeg vil ha. Anonymkode: 3b22f...e66 Det hele her var flaut. Jeg lar dem se meg uten sminke og i koseklær asap, og om jeg er keen så sier jeg det. Hilsen godt kvinne som alltid har fått de hun vil ha. Å manipulere, la dem tro du ser annerledes ut, late som man er noe annet for å fremstå "feminin", må vel utelukkende tiltrekke seg de overfladiske som forventer at du ser slik ut to timer etter fødsel.. de vi ser klager på kvinner her inne fordi hun ikke ser lik ut lenger. Anonymkode: 0cffb...1d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #54 Del Skrevet 22. desember 2024 Irak skrev (39 minutter siden): Har du hatt kontakt med mange slik kvinner? Man har vel noen ideer om hvordan en drømmepartner skal være, og så møter man noen som innfrir på noen av punktene men aldri alle? Anonymkode: dfbf3...905 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. desember 2024 #55 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man har vel noen ideer om hvordan en drømmepartner skal være, og så møter man noen som innfrir på noen av punktene men aldri alle? Anonymkode: dfbf3...905 Det er det bare du som kan svare på. Det skal nok godt gjøres å være kompatible på alt. Så tror jeg at den perfekte drømmepartner ikke finnes, for det virker veldig uoppnåelig. Om man går etter dette så tror jeg man blir ofte skuffet. Det uperfekte er det perfekte. At det er en mann som er perfekt for meg derimot blir noe annet. Det kan jeg tro på. Personlig er jeg nok en mer maskulin feminin kvinne, men i møte med en maskulin mann kan jeg være feminin. Det kommer an på hva han får fram i meg. Jeg synes slike temaer er veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #56 Del Skrevet 22. desember 2024 Irak skrev (18 minutter siden): Så tror jeg at den perfekte drømmepartner ikke finnes, for det virker veldig uoppnåelig. Om man går etter dette så tror jeg man blir ofte skuffet. Det er jeg enig i. Jeg ser dog ikke noe galt i å være bevisst på hva man foretrekker (og hvor viktig det er). Anonymkode: dfbf3...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #57 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Å manipulere, la dem tro du ser annerledes ut, late som man er noe annet for å fremstå "feminin", må vel utelukkende tiltrekke seg de overfladiske som forventer at du ser slik ut to timer etter fødsel.. de vi ser klager på kvinner her inne fordi hun ikke ser lik ut lenger. Anonymkode: 0cffb...1d9 En gravid kvinne kan være veldig feminin. En 50 år gammel overvektig kvinne kan være veldig feminin. Om noe så er femininitet en egenskap man kan holde på gjennom livets faser (mens ungdommelig ynde uunngåelig forvitrer). Anonymkode: dfbf3...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #58 Del Skrevet 22. desember 2024 Møtte drømmemannen og jakt er bare tull. Vi viste hverandre at vi begge ville ha hverandre og nå er han helt og holdent min. Anonymkode: 072a5...06b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. desember 2024 #59 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jeg enig i. Jeg ser dog ikke noe galt i å være bevisst på hva man foretrekker (og hvor viktig det er). Anonymkode: dfbf3...905 Om du er ute etter bare femininitet, så må du nesten finne deg en gjennomsyret ultra feminin kvinne. De finnes sikkert de og tror jeg. Jeg passer best sammen med en feminin maskulin mann. Det er en mann som er følsom, som tør å være sårbar, ikke redd for å vise meg hvem han er og som er emosjonell intelligent. Det er kvaliteter som jeg ønsker meg, og som jeg føler utfyller og komplimenterer min personlighet slik jeg opplever meg selv. Kort fortalt: Får fram den beste versjonen av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #60 Del Skrevet 22. desember 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Om du er ute etter bare femininitet, så må du nesten finne deg en gjennomsyret ultra feminin kvinne. De finnes sikkert de og tror jeg. Jeg har ikke sagt at femininitet er det eneste jeg er ute etter, men at det betyr mye for meg. Og hvis jeg ønsker en feminin partner så må jeg finne meg en feminin partner, ja. Det er vel nærmest innlysende? Anonymkode: dfbf3...905 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå