Gå til innhold

Lydinnspilling på datamaskinen.


Fremhevede innlegg

Gjest småklønete :)
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt muligheten til å lest inn lengre lydstykker (som “lydbrev”), men jeg finner ikke ut hvordan jeg får endret den fra 60 sekunder til mer, noen som vet?

Programmet er Windows XP.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

"Sound Recorder" i Windows har en begrensning på 60 sekunders opptak. Jeg vet ikke om noen måte å omgå dette på.

Men du kan jo prøve et av de mange gratisprogrammene for lydopptak, f.eks. Wavepad?

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tipset :)

Men jeg klarer ikke helt å finne ut om det er en slik som kun varer i 30 dager, eller om begrensingen ligger i mindre funksjoner?

Gjest Gjest
Skrevet

Lastet den liksågreit ned jeg, og den fungerer jo fint :D

Så får jeg bare håpe at det ikke er en 30 dagers versjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...