AnonymBruker Skrevet 21. desember #1 Del Skrevet 21. desember Jeg har fått en litt rar mail i dag. Jeg har hotmail og det står "notat til meg selv", dvs vil altså si at det tilsynelatende er noen som har logget inn på min konto og skrevet mailen. Det er mitt navn og kontobilde så sånn sett ser det jo riktig ut, men mailen havnet likevel i søppelpostmappa. Når jeg prøver å sende mail til meg selv nå kommer den rett i innboksen. Uansett så skriver vedkommende at han / hun har spionert på meg i flere måneder og vil ha penger for å ikke avsløre hva hen har sett. Altså jeg kan ikke huske å ha gjort noe spesielt så kommer altså ikke til å betale noe. Men det jeg lurer på er det ekte at personen har logget inn på min min mailkonto? Eller er det mulig for vedkommende å sende meg en falsk mail med både riktig kontobilde og meg som avsender? Har prøvd å trykke på mailadressen for å se, men der står det riktig. Men likevel kom den jo i spammappa og ikke i innboksen. Er det noen som vet noe om dette? Til info har jeg byttet passord med en gang. Anonymkode: a6f5f...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #2 Del Skrevet 21. desember Om du googlet bare første setning i den eposten vil du se at dette er en av de mest omtalte scam epostene som finnes....... Trolig har scam personene bare kopiert postkonto detaljene dine, det er nemlig kjempe enkelt! Men for ordens skyld, har du brukt det tidligere passordet andre plasser, BYTT!!! og putt på 2 trinns verifisering. Sjekk også aktive sesjoner på epostkontoen din. Logg evt ut av alle plasser, det betyr at du må logge inn igjen på alle plassene du ønsker eposten (mobil, nettbrett, pc osv) . Anonymkode: faeea...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #3 Del Skrevet 21. desember Tipper det bare er spam og ingen som har logga inn. Anonymkode: 6adf6...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #4 Del Skrevet 21. desember Jeg fikk akkurat samme og stusset på det siden jeg visste at jeg ikke har sendt noe til meg selv. Regner med det var svindel og valgte å ikke åpne den. Anonymkode: 72f6b...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #5 Del Skrevet 21. desember TS her. Tusen takk for tilbakemelding Anonymkode: a6f5f...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå