AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle har det sånn innimellom. Ta deg sammen og oppfør deg som et voksent menneske Anonymkode: c29df...e09 Ja, men du kan gå ut av tråden for du kjenner ikke hele historien. Alle har det sånn innimellom men, hun her har hatt det lenge, hun ble først avvist av 113 og etter mye om og men ble hun innlagt pga disse plagene. Anonymkode: 0f046...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Brukt gaviscon, men der hjalp ikke noe Anonymkode: e73d4...9ca Uff. Kanskje et annet merke hjelper? Eller inneholder de det samme bare med forskjellig navn 🤷♀️ Anonymkode: 0f046...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #23 Del Skrevet 50 minutter siden Har du hevet senga i hodeenden. Kjøp sengeforhøyere dvs klosser som settes under sengenebena i hodeenden. Evt en bunke bøker. 📖Det gjør at overkropp ligger høyere en magesekk slik at du ikke får tilbakeslag av magesyre. Dette er ett tips min mann fikk av gastroenterolog pga kronisk magesyre problemer. Han sa at det er det mest effektive tiltaket du kan gjøre. Han har blitt mye bedre. Disse f.eks. . Koster ikke stort (kjøp de som hever sengenenden med 10-11 cm https://www.flavin.no/products/mobelklossforhoyer--4-stk--8-cm-hoyning?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD3euQYHtZCoI2UBP5ixjOiKouiUu&gclid=EAIaIQobChMIlvafmJ64igMVyGSRBR2TdTtmEAQYCCABEgLCwPD_BwE Anonymkode: 63814...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 39 minutter siden #24 Del Skrevet 39 minutter siden Blir det verre etter mat? Kan høres ut som magekatarr. Det har jeg nå, men ikke så ille som deg. Hadde det for mange år siden også og da var det ille. Spydde i mange timer og hadde så vondt i mellomgulvet at jeg klarte ikke å stå oppreist. Fikk tabletter som hjalp ganske fort, men husker dessverre ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå