Littsånnder Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har gått ned 13 kg på grønnsaker og frukt, ser jeg bra ut nå: https://postimg.cc/XprBGszP Har trent hele tiden da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ja, jeg syns værtfall det ser bra ut, og merker det er tiltrekkende. Hilsen fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littsånnder Skrevet 3 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 3 timer siden Blue Balloon skrev (2 minutter siden): Ja, jeg syns værtfall det ser bra ut, og merker det er tiltrekkende. Hilsen fyr. Viktig med grønt og frukt hehe takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden "Er dette en bra look for en gutt?" Kanskje hvis du er bi eller homo, men jeg tviler på at mange streite gutter kler seg sånn. Men for all del, du må jo bare gå med det du føler deg vel i Anonymkode: 9e412...71a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Syns det var bedre look for en dame. Anonymkode: 43b8c...e95 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littsånnder Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns det var bedre look for en dame. Anonymkode: 43b8c...e95 Ja, ingenting slår damer da, penere de født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Hm, trudde dette var ei dame som hadde posta bilde jeg, og lurte på om gutter synes det er en bra look.. 😂 Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littsånnder Skrevet 3 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 3 timer siden Blue Balloon skrev (Akkurat nå): Hm, trudde dette var ei dame som hadde posta bilde jeg, og lurte på om gutter synes det er en bra look.. 😂 Hehe.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden lol. Syns fortsat det ser bra ut etter å ha tilegna meg ny informasjon. Litt flaut for meg å innrømme, men jaja. 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littsånnder Skrevet 2 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 2 timer siden Blue Balloon skrev (15 minutter siden): lol. Syns fortsat det ser bra ut etter å ha tilegna meg ny informasjon. Litt flaut for meg å innrømme, men jaja. 🙃 Snill person du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå