cathrine93 Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Noen som vet om en plass jeg kan amme inne på kilden kjøpesenter i Stavanger? Litt vekke fra folk? Vil ikke sitte der det går mye folk helste.. Endret 4 timer siden av cathrine93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hva er skilden? Anonymkode: ecf8a...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Regner med det er kjøpesenteret Kilden du mener.. Om du ikke ønsker å sitte blant folk, går det sikkert an å låse seg inn på HC-toalettet. Anonymkode: 15fa9...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Kilden tenker jeg. Anonymkode: f417e...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine93 Skrevet 4 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er skilden? Anonymkode: ecf8a...298 Er skilden kjøpesenter. Glemte og skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine93 Skrevet 4 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 4 timer siden cathrine93 skrev (1 minutt siden): Er skilden kjøpesenter. Glemte og skrive det Kilden!! Ja ups skrive feil 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden cathrine93 skrev (Akkurat nå): Er skilden kjøpesenter. Glemte og skrive det Kilden kjøpesenter * Er det ikke bare å finne en kafé også sette seg litt diskre borti en krok? Anonymkode: 2f71d...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine93 Skrevet 4 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kilden tenker jeg. Anonymkode: f417e...24c Jepp har skrevet feil 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine93 Skrevet 4 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kilden kjøpesenter * Er det ikke bare å finne en kafé også sette seg litt diskre borti en krok? Anonymkode: 2f71d...2a2 Sefølgelig kan jeg dt men lurte bare åå om de hadde en ammeplass eller lm noen vet om en fin plass er ikke kjent der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Tror ikke Kilden har noen spesifikk ammeplass dessverre. Ville eventuelt satt meg på en kafe og ammet. Ellers så har Kvadrat fått ett supert ammerom i 1. etg ved toalettene (ved trappene opp til kafeen i 2. etg). Anonymkode: 264df...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElineRB Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Kilden har en småbarnskafe som er veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå