AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er litt bekymret for ei venninne. Hun har blitt så tynn. Hun har aldri vært tykk, men nå veier hun 50 kilo og er 168 høy. I dag sa flere venner til henne at hun var så tynn. Hun virket stolt av det Anonymkode: e85b3...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Bmi sier oss egentlig lite. Fettprosenten hennes? Anonymkode: 6f7e2...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bmi sier oss egentlig lite. Fettprosenten hennes? Anonymkode: 6f7e2...610 Det vet jeg ikke. Men hun er veldig tynn. Har sett henne i bikini og er ikke mye fett der Anonymkode: e85b3...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg fikk diagnosen anoreksi på nøyaktig den vekten. Egentlig var jeg 1 kg for "tung" men de handlet også om følelser og tanker rundt mat. Er frisk nå. Men jeg var også stolt av den slanke kroppen min og følte meg fin. Anonymkode: 773a8...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Vil ikke si det. Jeg var 175 og 52 kg før. Helt naturlig Anonymkode: 91c1e...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil ikke si det. Jeg var 175 og 52 kg før. Helt naturlig Anonymkode: 91c1e...67b Nei det er ikke naturlig som voksen. En periode i tenårene mer vanlig, når veksten går fortere enn kroppen henger med, men ikke som voksen. Anonymkode: 70da0...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Med en BMI på 17,7 er hun jo per definisjon undervektig, ja. Ulike mennesker "bærer" vekt ganske ulikt, det er muligens andre på samme høyde som kan ha den vekten uten problemer, men hvis hun ser tynn og "skrapet" ut tyder det på at hun burde legge på seg. Anonymkode: 29312...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Bmi-messig er det undervekt, ja. Men om du er bekymret, så må du snakke med henne. Anonymkode: e6a88...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå