AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg (kvinne) har vært jevnlig hvert 3. år til undersøkelse etter anbefaling mtp HPV. Men er det egentlig mulig at HPV ligger latent i 15+ år? Siden jeg har hatt samme partner så lenge. Anonymkode: b6d8b...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ja. Jeg har hatt samme partner i 25 år. Og fikk beskjed om positiv test. Legen sa kunne være jeg hadde det tidligere å. Men da tok de ikke automatisk prøve av hpv viruset. Det hadde de startet iæmef i 2021 hvis jeg husker rett. Legen sa og at en kunne ha det, så gå i dvale som han kaldte det, for så blusse opp og drive slik. Jeg driver nå med vaksineringen etter prøve var positiv. Mest rare syns jeg var at de mente ikke noe vits at mannen vaksinerte seg Anonymkode: 6858e...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja. Jeg har hatt samme partner i 25 år. Og fikk beskjed om positiv test. Legen sa kunne være jeg hadde det tidligere å. Men da tok de ikke automatisk prøve av hpv viruset. Det hadde de startet iæmef i 2021 hvis jeg husker rett. Legen sa og at en kunne ha det, så gå i dvale som han kaldte det, for så blusse opp og drive slik. Jeg driver nå med vaksineringen etter prøve var positiv. Mest rare syns jeg var at de mente ikke noe vits at mannen vaksinerte seg Anonymkode: 6858e...bae Vel.. mannen din kan ikke få livmorhalskreft Anonymkode: c6bb3...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå