Gå til innhold

Litt oppklaring om HPV og gyn.undersøkelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg (kvinne) har vært jevnlig hvert 3. år til undersøkelse etter anbefaling mtp HPV. Men er det egentlig mulig at HPV ligger latent i 15+ år? Siden jeg har hatt samme partner så lenge. 

Anonymkode: b6d8b...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Jeg har hatt samme partner i 25 år. Og fikk beskjed om positiv test. Legen sa kunne være jeg hadde det tidligere å. Men  da tok de ikke automatisk prøve av hpv viruset. Det hadde de startet iæmef i 2021 hvis jeg husker rett.

Legen sa og at en kunne ha det, så gå i dvale som han kaldte det, for så blusse opp og drive slik.

Jeg driver nå med vaksineringen  etter prøve var positiv. Mest rare syns jeg var at de mente ikke noe vits at mannen vaksinerte seg

Anonymkode: 6858e...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Jeg har hatt samme partner i 25 år. Og fikk beskjed om positiv test. Legen sa kunne være jeg hadde det tidligere å. Men  da tok de ikke automatisk prøve av hpv viruset. Det hadde de startet iæmef i 2021 hvis jeg husker rett.

Legen sa og at en kunne ha det, så gå i dvale som han kaldte det, for så blusse opp og drive slik.

Jeg driver nå med vaksineringen  etter prøve var positiv. Mest rare syns jeg var at de mente ikke noe vits at mannen vaksinerte seg

Anonymkode: 6858e...bae

Vel.. mannen din kan ikke få livmorhalskreft 

Anonymkode: c6bb3...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...