Gå til innhold

Mann som ikke kommer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tror du at en mann som blir runket nederst på penis får orgasme, hvor penishodet ikke blir berørt i det hele tatt? 

Anonymkode: 4b70d...924

Fullt mulig det. Visste du ikke det? 

Anonymkode: 896b8...d02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det står masse om det på nett, se om du får ham til å lese en relevant artikkel om det.

Du må bare være ærlig, få menn forstår hint av noe slag. Og han må være interessert i en endring selv.

Anonymkode: 4b70d...924

Det begynner å gå opp for meg at flertallet behøver klartekst, han er såpass mild at jeg balanserer på slakk line her. Men du har helt rett og tror han er villig til å gjøre hva som helst for at vi skal funke😊

Anonymkode: 6e95b...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får orgasme kanskje 5-6 av 10 ganger jeg har sex. Er Inge. Annen årsak en at sex ofte ikke er stimulerende nok for å oppnå orgasme.

En del av gangene jeg ikke får orgasme, kunne jeg nok mulig ha fått det til om vi holdt på mye lenger, men det gidder jeg sjeldent bare for en orgasme. Når dama er fornøyd, så er jeg oftest fornøyd. For min glede ved sex, så er partners orgasme langt viktigere en min egen. Hadde min partner vært lik, så hadde vi hatt et problem😂

Anonymkode: 859b6...53d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nesten skremmende å se hvor ekstremt lite kvinner forstår om menns seksualitet, men ikke overraskende. Skulle nesten tro dere aldri har møtt menn 

Anonymkode: 896b8...d02

Like skremmende som hvor lite menn forstår seg på kvinner kanskje? Om de som forsøker å tilegne seg kunnskap blir møtt av slike som deg blir det rimeligvis ikke så mye bedre, tror neppe du motiverer til informasjonsinnhenting ved å være dust.

Du vet- om man ikke har hatt så mange (les totalt to) menn og de har fungert slik man forutsetter er det vel ikke så merkelig at man ikke forstår alt.

Anonymkode: 6e95b...3d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig stress eller noe i hodet. Ordner seg nok. Kommuniser godt og bruk tid. Nyt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...