AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det sier seg naturlig at livserfaring kommer med årene. Dette er mine preferanser, modne kvinner i 40 årene er rett å slett mer attraktive. Anonymkode: 5f334...910 På generell basis har du selvsagt rett i at kvinner i 40 årene er mer moden enn kvinner i 20 årene pga livserfaring. Allikevel ser man kvinner som er 20 år eldre med problemer man selv var kvitt når man var 19. Anonymkode: d2500...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er jo ganske åpenbart at noen med 20 år mer erfaring er langt bedre i sengen. Men i min oppfatning virker utseende og ungdommelighet å trumfe alt når det kommer til valg av partner… Anonymkode: d2500...a56 Helt uenig. I valg av partner er det åpenbart noe av det minst viktige. Anonymkode: e253e...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #23 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er med andre ord kun utseende som tiltrekker deg mot aldersgruppen 20-25? Du er ivertfall ærlig:) Anonymkode: d2500...a56 Nei. Mhp utseende så er 20-25 klart «best». Men jeg tror også at yngre mennesker har større evne til å binde seg til en annen. Veldig mange på min alder bærer på så mye bagasje og agg at de har vanskelig for å bli den partneren jeg ville ha sett etter om jeg var på utkikk. Dette må balanseres mot at den jevne 25-åring nok har interesser og en framtid som avviker fra min egen. Jeg kan godt være hjemme og dele en flaske vin en lørdag eller jobbe i hagen. Anonymkode: 621c1...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #24 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På generell basis har du selvsagt rett i at kvinner i 40 årene er mer moden enn kvinner i 20 årene pga livserfaring. Allikevel ser man kvinner som er 20 år eldre med problemer man selv var kvitt når man var 19. Anonymkode: d2500...a56 Det er jeg enig i. Det jeg ville se etter i en _partner_ er noen som lyser opp rommet og livet mitt (så kan jeg gjøre mitt beste for å gi noe verdifullt tilbake). Det kan man gjøre eller ikke gjøre uavhengig av alder. Anonymkode: 621c1...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #25 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Som en 21 år gammel jente opplever jeg at menn i alle aldre prøver seg. Ikke bare seksuellt men også romantisk. Har fått høre opp igjennom årene at jeg er vakker men fokuserer ikke mye på det ytre selv. men jeg har blitt fortalt at «er en kvinne pen nok er det ingen aldersforskjell som hadde stoppet en mann fra å takke ja om han fikk sjansen» stemmer dette? Og hvorfor er det slik? Anonymkode: d2500...a56 Generelt sett observerer jeg at en veltrent vakker dame i alderen 18-25 er de fineste å se på. Men jeg oppsøker dere aldri, er kun raske blikk hvor jeg ser på dere. I en teoretisk øvelse hvor jeg fikk sjansen til både det ene og det andre: -Romantisk forhold kan vi utelukke, med mindre hun er en gammel sjel i et ungt legeme. Hvis ikke, så er vi på helt forskjellige plasser i livet. -Sex, hadde jeg vært singel, så hvorfor ikke? Anonymkode: 17872...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #26 Del Skrevet 18. desember 2024 Hannabanna skrev (14 minutter siden): Var HI mens som ett spørsmål eller er du ute etter å høre at 20-åringer er mer attraktive og få selvbekreftelse deretter? Du argumenter mot din egen trådstart. Er argumenter jeg stadig hører fra menn, derfor spør jeg:) jeg personlig er ikke interessert i menn, så trenger ingen bekreftelse. Anonymkode: d2500...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #27 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Generelt sett observerer jeg at en veltrent vakker dame i alderen 18-25 er de fineste å se på. Men jeg oppsøker dere aldri, er kun raske blikk hvor jeg ser på dere. I en teoretisk øvelse hvor jeg fikk sjansen til både det ene og det andre: -Romantisk forhold kan vi utelukke, med mindre hun er en gammel sjel i et ungt legeme. Hvis ikke, så er vi på helt forskjellige plasser i livet. -Sex, hadde jeg vært singel, så hvorfor ikke? Anonymkode: 17872...990 Hva definerer du som en «gammek sjel i et ungt legeme?» Anonymkode: d2500...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #28 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Mhp utseende så er 20-25 klart «best». Men jeg tror også at yngre mennesker har større evne til å binde seg til en annen. Veldig mange på min alder bærer på så mye bagasje og agg at de har vanskelig for å bli den partneren jeg ville ha sett etter om jeg var på utkikk. Dette må balanseres mot at den jevne 25-åring nok har interesser og en framtid som avviker fra min egen. Jeg kan godt være hjemme og dele en flaske vin en lørdag eller jobbe i hagen. Anonymkode: 621c1...d46 Med baggasje mener du dårlige erfaringer med tidligere romantiske partnere? Anonymkode: d2500...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #29 Del Skrevet 18. desember 2024 Mann 48 her. Må innrømme at når det kommer til sex så er det mer pirrende å skulle ha sex med ei i 20-årene. Tiltross for at ei på min alder i de fleste tilfeller er dyktigere og mer erfaren i senga. Det er vel fordi en ung kvinne visuelt sett er mer pirrende. Men også fordi sjansen for at en kvinne på ts sin alder skulle være interessert i en mann på min alder er minimal. Det uoppnåelige pirrer mer? Å skulle ha et seriøst forhold med en så ung dame hadde nok vært uaktuelt. Man har for forskjellige prioriteringer i livet, samt fordommene i samfunnet er for store. Anonymkode: a9762...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #30 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Helt uenig. I valg av partner er det åpenbart noe av det minst viktige. Anonymkode: e253e...a16 Håper du har rett og at mange andre også tenker slik… Anonymkode: d2500...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #31 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mann 48 her. Må innrømme at når det kommer til sex så er det mer pirrende å skulle ha sex med ei i 20-årene. Tiltross for at ei på min alder i de fleste tilfeller er dyktigere og mer erfaren i senga. Det er vel fordi en ung kvinne visuelt sett er mer pirrende. Men også fordi sjansen for at en kvinne på ts sin alder skulle være interessert i en mann på min alder er minimal. Det uoppnåelige pirrer mer? Å skulle ha et seriøst forhold med en så ung dame hadde nok vært uaktuelt. Man har for forskjellige prioriteringer i livet, samt fordommene i samfunnet er for store. Anonymkode: a9762...ec9 Kvinner finner menn i alle aldre attraktive, er ikke alderen som bestemmer dette. Både menn og kvinner forsåvidt har en tendens til å ta mindre vare på kroppen og huden sin. Mange pene ansikt som gjemmer seg under overvekt og dårlig klesstil. Unge jenter finner menn som Brad pitt (60 år) like pen som unge mannlige filmstjerner. Det begge har til felles er en trent kropp og sunn livsstil. I tillegg til «ungdommelige» personlighetstrekk som har mye å si. Du har nok helt rett i at denne aldersforskjellen ofte har veldig forskjellige prioriteringer i livet. men når det kommer til fordommer fra samfunnet skjønner jeg ikke hvorfor dette skal eventuellt begrense ditt liv? Friendly reminder: om 100 år er alle du kjenner og noen gang vil kjenne i graven, inkludert de menneskene som stoppet deg fra å gjøre akkurat det du ønsker:) Anonymkode: d2500...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #32 Del Skrevet 18. desember 2024 Ungdommelighet dyrkes veldig i våre dager, uansett alder. Tipper det henger sammen med st folk er på sjekkern hele livet (skilte) før var det litt skam å bli alene. Ungdommelighet er tegn på vitalitet, fruktbarhet og styrke, hos begge kjønn. Med årene kommer andre kvaliteter fram slik som klokskap og livserfaring. Begge kjønn kan like et pent utseende, på bilder og ute på byen. Men det hjelper lite om man ikke har personlighet og finner noe mer bak det «ytre». Anonymkode: 28405...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 18. desember 2024 #33 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Siden slutten av 20 årene, så har jeg foretrukket kvinner i 40 årene. Synes kvinner på din alder oftest er dårligere i senga enn kvinner med mer erfaring og som er tryggere på seg selv enn en som knapt er voksen. Så ikke alle foretrekker det Anonymkode: e9738...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #34 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ungdommelighet dyrkes veldig i våre dager, uansett alder. Tipper det henger sammen med st folk er på sjekkern hele livet (skilte) før var det litt skam å bli alene. Ungdommelighet er tegn på vitalitet, fruktbarhet og styrke, hos begge kjønn. Med årene kommer andre kvaliteter fram slik som klokskap og livserfaring. Begge kjønn kan like et pent utseende, på bilder og ute på byen. Men det hjelper lite om man ikke har personlighet og finner noe mer bak det «ytre». Anonymkode: 28405...18a Har utseende noe som helst å gjøre med personlighet da? Er vel veldig varierende uansett alder og ytre skjønnhet:) Anonymkode: d2500...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #35 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har utseende noe som helst å gjøre med personlighet da? Er vel veldig varierende uansett alder og ytre skjønnhet:) Anonymkode: d2500...a56 Det jeg mente: om noen snur seg etter ei dame, eller liker et bilde på nett betyr ikke at han alltid ville gått for den dama. Kjemi og bra personlighet er med på å øke attraktivitet, mens mangel på den type utstråling gjør at hun blir lite spennende i det virkelige liv. Så selv om et ungdommelig utseende er tiltrekkende vil det ikke være avgjørende. Noen holder seg ganske unge utseendemessig lenge, og noen har en ungdommelighet i atferden som gjør at de virker yngre enn de er. De fleste nå for tida vil jo helst oppfattes som «unge». Folk er veldig opptatt av å se bra ut på bilder. Fint for de som selger botox Anonymkode: 28405...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #36 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det jeg mente: om noen snur seg etter ei dame, eller liker et bilde på nett betyr ikke at han alltid ville gått for den dama. Kjemi og bra personlighet er med på å øke attraktivitet, mens mangel på den type utstråling gjør at hun blir lite spennende i det virkelige liv. Så selv om et ungdommelig utseende er tiltrekkende vil det ikke være avgjørende. Noen holder seg ganske unge utseendemessig lenge, og noen har en ungdommelighet i atferden som gjør at de virker yngre enn de er. De fleste nå for tida vil jo helst oppfattes som «unge». Folk er veldig opptatt av å se bra ut på bilder. Fint for de som selger botox Anonymkode: 28405...18a Du virker veldig reflektert, liker svaret:) Anonymkode: d2500...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #37 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg har ingen preferanser på alder egentlig. Datet/vært sammen med både eldre og yngre. Opplever derimot i blant at yngre kvinner viser interesse. Typisk kvinner 27-30. Selv er jeg 44. Anonymkode: a7b4d...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #38 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ingen preferanser på alder egentlig. Datet/vært sammen med både eldre og yngre. Opplever derimot i blant at yngre kvinner viser interesse. Typisk kvinner 27-30. Selv er jeg 44. Anonymkode: a7b4d...8bc Du er sannsynligvis attraktiv både utseende og personlighetsmessig da hvis dette er din opplevelse med yngre kvinner. Tipper du har kraftig karisma, humor og en velformulert poetisk måte å snakke på. Anonymkode: d2500...a56 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #39 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kvinner finner menn i alle aldre attraktive, er ikke alderen som bestemmer dette. Både menn og kvinner forsåvidt har en tendens til å ta mindre vare på kroppen og huden sin. Mange pene ansikt som gjemmer seg under overvekt og dårlig klesstil. Unge jenter finner menn som Brad pitt (60 år) like pen som unge mannlige filmstjerner. Det begge har til felles er en trent kropp og sunn livsstil. I tillegg til «ungdommelige» personlighetstrekk som har mye å si. Du har nok helt rett i at denne aldersforskjellen ofte har veldig forskjellige prioriteringer i livet. men når det kommer til fordommer fra samfunnet skjønner jeg ikke hvorfor dette skal eventuellt begrense ditt liv? Friendly reminder: om 100 år er alle du kjenner og noen gang vil kjenne i graven, inkludert de menneskene som stoppet deg fra å gjøre akkurat det du ønsker:) Anonymkode: d2500...a56 Nei. Brad Pitt er ikke like kjekk som 60 åring. Alle de rundt den alderen er mindre kjekke nå. Det skjedde for en god stund siden. Kanskje ved 50 eller da de nærmet seg det. Kanskje før, har ikke fulgt med på dem, for det kommer nye kjekkinger. Anonymkode: df44d...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #40 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Brad Pitt er ikke like kjekk som 60 åring. Alle de rundt den alderen er mindre kjekke nå. Det skjedde for en god stund siden. Kanskje ved 50 eller da de nærmet seg det. Kanskje før, har ikke fulgt med på dem, for det kommer nye kjekkinger. Anonymkode: df44d...235 Det sårer meg å si det, men syns ikke Cilian Murphey er på sitt beste lenger heller. Veldig trist. Anonymkode: df44d...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå