AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #21 Del Skrevet i går, 15:13 Det er vel strengt tatt ingen grunn til at ditt bonusbarn skal få gave av din venninne. Her har vi ikke julegaver fra faddere heller, bare familie. Anonymkode: 9c84c...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:31 #22 Del Skrevet i går, 15:31 Jeg hadde gitt til begge to, 3-4 ganger i året er ikke så sjelden tenker jeg Anonymkode: 8fb81...c98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 17:12 #23 Del Skrevet i går, 17:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her, fikk gaver fra faddere som ikke mine søsken fikk. Antakelig fikk de fra sine faddere. blir 7 års aldersforskjell, så vil si bonus begynner å få en større forståelse. Anonymkode: 86ded...624 Helt innenfor da å ikke få. Ikke lag noen sak ut av det. Bonus får nok en del andre gaver, og da blir det gjerne ikke merket heller. Livet er ikke rettferdig. Vi søsken hadde alle faddere som var veldig på, men også noen som ikke var det. Ene hos meg merket jeg ingenting til, mens ene søsken hadde flere faddere som døde innen 4 år. Sånn er det jo bare. Alt er ikke alltid likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:20 #24 Del Skrevet i går, 18:20 For det første synes jeg det høres ut som dere er opptatt av at ditt bonusbarn skal føle seg velkommen hjemme hos dere, og det er veldig bra. Så ville jeg tenkt at venninnen din kun gir gave til ditt barn, fordi hun er fadder, ikke fordi det er ditt biologiske barn. Jeg har venninner som er fadder på et av mine barn, og de hir da bare gaver til dette barnet, selv om jeg har tre barn. Det samme gjør jeg tilbake: gir kun til barna deres som jeg er fadder på. Etterhvert blir det kanskje enda flere barn, og det blir mange gaver som skal kjøpes. Jeg kjøpte i starten gaver til alle barna til venninnene mine, men etterhvert som mange fikk flere barn, tok vi er prat og ble enige om å begrense det litt mer. Anonymkode: b050c...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå