AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #21 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare mødre som klarer det Og vi klarer også å lage middag, dusje, rydde hus og leke med baby samtidig Anonymkode: 63810...955 Mannen min har alltid klart alt dette utmerket. Er også alltid på tilbudssiden når det gjelder nattevåk. Hvor finner dere disse kandidatene til "far til mine barn"? Anonymkode: 61cd9...8c6
Lønnesirup01 Skrevet 21. desember 2024 #22 Skrevet 21. desember 2024 Har han aldri erfart å være helt alene med eldstemann? Alle foreldre må klare morgenrutinene med en liten en på slep. Når man har ett barn har man iblant luksusen å la den ene ta barnet mens man gjør det man vil. Nå er dere ett barn per voksen, og da har han ikke den luksusen. Enten får han dusje kvelden før, være så stille at han ikke vekker eldste, eller ta morgenstellet mens han passer. Jeg har knapt vært på badet uten «besøk» siden vårt barn lærte å gå. Sånn er det å ha barn.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #23 Skrevet 21. desember 2024 Toåringen får bli med pappaen på badet da. Det måtte vor da minste ble født. Da tok pappaen med seg eldste på badet mens han gjorde seg klar, og fikk på toåringen klær. Uten denne løsningen hadde jeg gått fra vettet. Minste hos oss sov ikke i starten. Anonymkode: 0bcef...7ed
Pilleville Skrevet 21. desember 2024 #24 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 9.39): Jeg mener at mannen bør ha alt ansvar for toåringen om morgenen, inkludert levering i bhg. Du kan heller hente tidlig om det blir tidlig levering. Kjenner at jeg blir skikkelig forbannet på dine vegne. Du kan IKKE godta dette! Anonymkode: f50f0...828 Enig og dusje kan han gjøre om kvelden sånn at han ikkje vekker 2 åringen så tidlig
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #25 Skrevet 21. desember 2024 Far er urimelig. Si at han kan velge mellom voksenvaktene 03-06 eller 06-08. Du behøver å sove på en av dem, hvis du skal klare voksenvakten 08-17 igjen. Det er nemlig ikke FRI å være hjemme med baby, det er tyngre enn å gå på jobb! Far bør levere største i barnehage på vei til jobb også, så kan du sove enda litt lenger enn 08. Det er ikke om å gjøre å se hvor langt man kan tyne mor før hun stuper. Anonymkode: 98809...7a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå