AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:36 #21 Skrevet lørdag kl. 22:36 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 0.07): Jeg har en fetisj som jeg elsker. Jag er mann of jeg synes det føles så sexy å bruke dameundertøy. Jeg barberer underlivet og bena og så bruker jeg strømper, strømpeholder og en fin g-streng. Føler meg spesiell, deilig og seksuell. Jeg nyter galskapen. Hun jeg er gift med vet ikke noe om dette. Jeg fantaserer om at hun finner gjemmestedet hvor jeg gjemmer undertøyet og aksepterer meg som jeg er. Kanske hun till og med bytter ut bokserne mine og erstatter de med stringtruser. Bør jeg fortelle henne eller legge tilrette for at hun oppdager det. Eller bør jeg bare skjule og fortrenge det og få utstyret ut av huset fortest mulig? Anonymkode: dd689...67e Jeg hadde ikke orket en sånn mann. Men,hvordan kan hun ikke oppdage at du barberer bena ....?? Hadde skjønt typen ikke var hetero da. Men,du må jo kjenna kona di. Synspunkter osv. Anonymkode: 159f1...fb3 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:38 #22 Skrevet lørdag kl. 22:38 Mannen min liker det. For meg er det avtennende! Blir i forholdet, men sexlivet vårt er mangelfullt. Anonymkode: a4af5...c75 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:52 #23 Skrevet lørdag kl. 22:52 Kvinneundertøy kan gå bra, det er det seksuelle du føler rundt det, som vil ta kverken på tenninga. Anonymkode: a4e9f...82e 2
piggrokken Skrevet lørdag kl. 22:59 #24 Skrevet lørdag kl. 22:59 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde skjønt typen ikke var hetero da. Det handler ikke om seksualitet, mange menn som går med dameundertøy er heteroseksuelle. Bestevennen min på vgs (seint 90 tall) gikk med det. Han fortalte at han følte glede da han hadde det på seg. Han overtalte meg til å prøve å gå med stringtruse en gang, men jeg må innrømme at jeg så ikke poenget i det. Likevel forsto jeg at det var et adrenalinrush for noen å gå med det og følelsen av å ha en hemmelighet ingen andre vet om.. Vennen min er gift nå på det 23. året og går fremdeles med slike klær. Jeg så noen skrev at det er mellom 30 og 50 mill crossdressere i Amerika. Det bor 350 mill i landet, og om 175 mill er menn og 140 av disse har en form for sexliv, virker 30-50 mill veldig høyt, om vi skulle brukt de samme tallene for Norge, ville 6-800000 vært crossdressere. Jeg tror at tanken har vært der hos disse menneskene, men jeg tror kanskje 10 pst av disse igjen, la oss si 100000 er sk aktive som går med bh og dametruse på en daglig basis. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:06 #25 Skrevet søndag kl. 06:06 Er transe, men tenner ikke på undertøy annet enn BH. String er umulig å bruke for meg og ser ikke hensikten med det. Dametruser bruker jeg alltid, mye bedre stoff enn i manneboxer. Jeg liker å bruke kjole og skjørt dagleg og nattkjole om natten. Anonymkode: 44924...27f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:49 #26 Skrevet søndag kl. 06:49 MiaW. skrev (17 timer siden): Kan være lurt å holde det for deg selv. Mange kvinner finner det avtennende. Men kanskje din kone liker det? Bare tenk deg nøye om først. Om mange kvinner finner det avtennende, ja sikkert. Men det kommer også an på hva kvinnen selv er innstilt på. For er hun slik at, nei menn skal ikke være kledd i dameklær for egen "nytelse" så snur hun ryggen til. Er hun derimot åpen i sinn og ikke har fordommer, er det ei dame som kan tenne på at mannen har på dameklær, er min erfaring. Anonymkode: b5914...375 1
MiaW. Skrevet søndag kl. 07:37 #27 Skrevet søndag kl. 07:37 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Om mange kvinner finner det avtennende, ja sikkert. Men det kommer også an på hva kvinnen selv er innstilt på. For er hun slik at, nei menn skal ikke være kledd i dameklær for egen "nytelse" så snur hun ryggen til. Er hun derimot åpen i sinn og ikke har fordommer, er det ei dame som kan tenne på at mannen har på dameklær, er min erfaring. Anonymkode: b5914...375 Vi er alle forskjellige, og ikke alle er kompatible. Noen liker at menn er mannlige. Vi kan ikke endre tenningsmønstre. Jeg syns folk skal få være den de er, og håper de kan finne noen som liker dem som de er. Å si at vi som ikke tenner på menn i dameklær er fordomsfulle og ikke har et åpent sinn viser egentlig bare at ditt eget sinn ikke er spesielt åpent. 3 4
Topper og daler Skrevet i går, 05:17 #28 Skrevet i går, 05:17 MiaW. skrev (21 timer siden): Vi er alle forskjellige, og ikke alle er kompatible. Noen liker at menn er mannlige. Vi kan ikke endre tenningsmønstre. Jeg syns folk skal få være den de er, og håper de kan finne noen som liker dem som de er. Å si at vi som ikke tenner på menn i dameklær er fordomsfulle og ikke har et åpent sinn viser egentlig bare at ditt eget sinn ikke er spesielt åpent. Det handler om måten man sier ting på, og i en del tilfeller kan man også la vær å si ting. I dette forumet blir det ofte kjønnskamper fordi menn på død og liv må si at kvinner som har hatt mange partnere, ikke er «petite» eller unge er ekle og uegnet som partnere, mens kvinner sier at menn med liten penis eller spesielle seksuelle preferanser er avtennende. Man trenger ikke si alt man tenker og føler høyt i et forum. Noe kan man holde for seg selv, og annet kan man si på mindre brutale måter. Jeg sier ikke at du gikk over noen grense i ditt innlegg, altså, det var mer en generell betraktning.
Snok1 Skrevet i går, 07:57 #29 Skrevet i går, 07:57 Jeg liker av og til å bruke stayups eller strømper mens vi har sex, og gjerne at hun gjør det samme. Et par lekre føtter som kjærtegner kjønnsorganer er deilig pirrende og estetisk vakkert. Hun tenner på androgyni, og er fra seg av lykke. Dette er nok ikke for alle, og kommentarene i tråden tyder på at en del kvinner reagerer kraftig på denne harmløse fetishen. Seksualiteten er mangfoldig og vi har alle våre tenningsmønstre noe som gjør kompatibilitet komplekst. Som en mann godt oppe i femtiårene vil jeg si at det har vært veldig frigjørende for meg å ha en partner som tenner på og anerkjenner mine særegenheter nettopp fordi de representerer meg. Jeg unner TS en slik livspartner og håper han finner aksept og gjensidig tenning.
AnonymBruker Skrevet i går, 13:39 #30 Skrevet i går, 13:39 En fetisj som overskygger den seksuelle tenningen man får fra partnerens kropp eller berøring vil nok ikke bli så lett akseptert! Jeg er en eldre mann som selv har et snev av fetisj for kvinneundertøy, men det er bare unntaksvis for lenge siden, i mine single perioder, jeg har prøvd å iføre meg det selv. Når jeg er i et forhold går heldigvis fetsjen over på at det er hun skal iføre seg elegant og luksuriøst undertøy. For å gi uttrykk for dette har jeg gitt kjærestene slikt som gaver, og det har utelukkende blitt positivt mottatt. Kan TS kanskje også projisere fetisjen sin over på partner slik? Det er et lite problem med min kone at hun mener det luksuriøse undertøyet er for fint og dyrt til å brukes til daglig. Og stay-ups eller strømper vil hun ikke bruke utenfor huset, da hun tror at noen andre vil kunne se det. Når vi av og til har "date-night" her hjemme blir det imidlertid brukt, og gir en litt forførerisk stemning som vi begge setter pris på. Anonymkode: c49a6...2e8
AnonymBruker Skrevet i går, 13:50 #31 Skrevet i går, 13:50 Haha, mannen kledde seg i sexy dameklær ifbm. en fest en gang. Han såg sjukt HOT ut. Så, jeg hadde tatt imot det med åpne armer Anonymkode: 4b9ca...3d9 1
MiaW. Skrevet i går, 13:50 #32 Skrevet i går, 13:50 Topper og daler skrev (8 timer siden): Det handler om måten man sier ting på, og i en del tilfeller kan man også la vær å si ting. I dette forumet blir det ofte kjønnskamper fordi menn på død og liv må si at kvinner som har hatt mange partnere, ikke er «petite» eller unge er ekle og uegnet som partnere, mens kvinner sier at menn med liten penis eller spesielle seksuelle preferanser er avtennende. Man trenger ikke si alt man tenker og føler høyt i et forum. Noe kan man holde for seg selv, og annet kan man si på mindre brutale måter. Jeg sier ikke at du gikk over noen grense i ditt innlegg, altså, det var mer en generell betraktning. Jeg prøvde å besvare trådstarters innlegg på en respektfull måte. Jeg mener det er verdt å tenke over at selv om denne preferansen finnes, så er den mindre vanlig. Da må han vurdere om det er verdt det for ham å åpne opp om dette, eller bare fortsette å holde det for seg selv. 2
Thorthor Skrevet i går, 15:10 #33 Skrevet i går, 15:10 MiaW. skrev (1 time siden): Jeg prøvde å besvare trådstarters innlegg på en respektfull måte. Jeg mener det er verdt å tenke over at selv om denne preferansen finnes, så er den mindre vanlig. Da må han vurdere om det er verdt det for ham å åpne opp om dette, eller bare fortsette å holde det for seg selv. Dette er mye mere utbredt enn du ser ut tro. Crossdresser er et kjent fenomen helt fra Romertiden. Crossdressing er ikke et fenomen bare for menn. Kvinner er også Crossdrerre og de fleste kvinner i dag kler seg i typiske manne klær uten å være klar over at det er en form for Crossdressing. At damer startet å bruke bukserer på 30-40 tallet ble sett på som Crossdressing, men også en protest. Salget av dameundertøy og dameklær til menn er blitt big business og i bare USA regner de med at langt flere enn 20 millioner menn er Crossdressere basert på salget av dameundertøy og klær til menn.
Thorthor Skrevet i går, 15:12 #34 Skrevet i går, 15:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, mannen kledde seg i sexy dameklær ifbm. en fest en gang. Han såg sjukt HOT ut. Så, jeg hadde tatt imot det med åpne armer Anonymkode: 4b9ca...3d9 Tusen takk. Synd du er anonym da… regner med at du er en meget oppegående og våken kvinne…
Hotwife Skrevet 23 timer siden #35 Skrevet 23 timer siden At kvinner tenner på menn i dameundertøy er sikkert like uvanlig som menn som tenner på kvinner i herreklær. 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Skrevet 23 timer siden Så noen bilder av en macho fyr en kjenner, som hadde på seg kvinnelig undertøy. Det øyeblikket definerte mannen til sissyboy. Hadde ikke blitt overrasket om at han er cuck i tillegg. Han var i tillegg ikke imponerende fysisk, mer daff enn trent. Nei, spriket, mellom det offentlige og private livet, fasaden og realiteten, stemte ikke. Bare rart. The 🐂 Anonymkode: 25c91...460 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå