AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Noen som vet hvor jeg får tak i feste til lastestropper som fungerer på disse skinnene? Anonymkode: cb114...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #2 Del Skrevet 18. desember 2024 Hos forhandler som forhandler bilmerket de sitter i. Jeg hadde skinner som ser veldig like ut i m7n Mercedes Vito, og da kjøpte jeg flere fester hos Bertel. O. Steen. Anonymkode: 0104e...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hos forhandler som forhandler bilmerket de sitter i. Jeg hadde skinner som ser veldig like ut i m7n Mercedes Vito, og da kjøpte jeg flere fester hos Bertel. O. Steen. Anonymkode: 0104e...35d Bilen er ny. Montert som ekstrautstyr av en av Norges største forhandlere. Selger påstår at festeutstyr er lett tilgjengelig hos bl.a. Biltema. Det stemmer ikke, og selger har ikke klart/giddet å finne hvor man får kjøpt det. Får prøve Bertel O. Steen. Takk for tips. Anonymkode: cb114...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 18. desember 2024 #4 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) En del varebiler er innredet av Lafinto, men det er gjerne mer omfattende ombygging. Disse skinnene er mulig noe merkespesfikt? Endret 18. desember 2024 av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå