AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg har brukt ariel sin røde vaskepulver i mange år men kjenner liksom ikke at det setter seg noen særlig lukt med pulver. Noen anbefalte ariel Skyllemiddel men føler ikke det funket heller.. har dere noen anbefalinger? Digger at klær lukter godt. Anonymkode: 6e031...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Dropp skyllemiddel ihvertfall. Men vil du at klærne skal lukte godt eller vil du at de skal lukte såpe? Anonymkode: 9a368...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 Rituals sin tøymykner. Lukter magisk, trenger kun 1 ts for kvar vask Anonymkode: 9d7f2...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Del Skrevet 17. desember 2024 Det er feil i overskriften din. Du er på jakt etter det dårligste. Det beste er det som ikke lukter. Anbefaler skyllemiddel fra Comfort. De lukter noe helt jævlig. Anonymkode: 7c191...e6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #5 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg skal love deg at alle andre kjenner lukten av vaskemiddelet ditt. Du har blitt neseblind og vant til den lukten, og kjenner den dermed ikke. Omo lukter mye, hvis det er lukt du er ute etter. Hvis du vil gjøre menneskene rundt deg en tjeneste, går du over til parfymefritt. Anonymkode: b1187...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #6 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg skal love deg at alle andre kjenner lukten av vaskemiddelet ditt. Du har blitt neseblind og vant til den lukten, og kjenner den dermed ikke. Omo lukter mye, hvis det er lukt du er ute etter. Hvis du vil gjøre menneskene rundt deg en tjeneste, går du over til parfymefritt. Anonymkode: b1187...982 Da må du være ekstremt sensitiv. Jeg bruker Omo, og jeg bruker Comfort skyllemiddel. Har venninner som bruker både dette, og andre typer. Alle ville ha sagt fra om det var veldig sterk lukt av klærne. Har selvsagt en maskin som skyller tøyet godt (jeg bruker også å ta på en ekstra skylling), og det er kun en mild, ren duft når vasken er ferdig.. Anonymkode: d36d7...5cd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18. desember 2024 #7 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg er en av dem som bruker litt skyllemiddel, og da mest fra Comfort. De har forskjellige lukter. For å banne ekstra i KG-kirken så brukes det her litt syntetiske klær, som blir veldig statiske uten skyllemiddel. Bruker en veldig liten mengde, og merker stor forskjell på når jeg bruker det eller ikke. En trenger jo ikke å hele på med noe som stinker tropisk øy, det orker ikke jeg heller. Her er det allergikere, og det velges da produkt deretter. Ellers brukes det mye Rema sin billigversjon av Milo. Altså vaskemiddel for ull og silke. Jeg er vokst opp med å bruke det på sort, for å holde bedre på fargen, og har bare videreført det, og bruker det på mye. Har en boks med Rema sitt pulver stående også, men det går mye i ullvask til alt. Den tåles veldig bra her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 18. desember 2024 #8 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da må du være ekstremt sensitiv. Jeg bruker Omo, og jeg bruker Comfort skyllemiddel. Har venninner som bruker både dette, og andre typer. Alle ville ha sagt fra om det var veldig sterk lukt av klærne. Har selvsagt en maskin som skyller tøyet godt (jeg bruker også å ta på en ekstra skylling), og det er kun en mild, ren duft når vasken er ferdig.. Anonymkode: d36d7...5cd Lukter du blir vandt til kjenner du ikke. Det kalles lukttretthet. Det blir litt som røykelukt. Er man røyker selv, så kjenner man ikke røykelukt så godt. Det fungerer også motsatt vei. En person som bruker vaskemiddel/skyllemiddel uten lukt vil kjenne denne lukten ganske godt. For ordens skyld, så vasker jeg klær med OMO selv, og synes ikke det lukter så mye av det. Bruker skyllemiddel også, hvis det ikke er tomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #9 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg bruker flytende A+ og pyttelite comfort skyllemiddel. Varierer litt med hvilken av comfort lukt jeg bruker. Anonymkode: 757d5...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. desember 2024 #10 Del Skrevet 18. desember 2024 Noen leser tydeligvis ikke alt ts skriver.... Om man vil bruke skyllemiddel, så er det faktisk ens eget valg. Selv har jeg ikke noe spesiell skyllemiddel som jeg bruker. Noen ganger kjøper jeg det på Europris, andre ganger på Dollarstore og andre ganger på Kiwi/Rema. Finner jeg et godt tilbud, så kjøper jeg gjerne flere. Når det gjelder vaskepulver, så kjøper jeg stort Rema sitt eget merke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #11 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 21.27): Jeg har brukt ariel sin røde vaskepulver i mange år men kjenner liksom ikke at det setter seg noen særlig lukt med pulver. Noen anbefalte ariel Skyllemiddel men føler ikke det funket heller.. har dere noen anbefalinger? Digger at klær lukter godt. Anonymkode: 6e031...af3 Lukt og duftstoffer er uheldig fordi det er kjemikalier som påvirker både kroppen og hjernen. Derfor fjernes duftstoffer mer og mer fra produkter vi daglig omgir oss med. Det kom ved en feil en flaske Biotex i hus, for noe tid siden, og den stinket så det holdt. Anonymkode: e299f...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #12 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 8.17): . Alle ville ha sagt fra om det var veldig sterk lukt av klærne. Anonymkode: d36d7...5cd De fleste er (for) høflige og sier ikke noe. Og så lukter en ikke dine egne lukter. På jobb har vi nå sterke henstillinger mot parfyme grunnet allergier, men de verste «stinkerene» mener at de bare har brukt bittelitt Anonymkode: e53c0...98a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #13 Del Skrevet 19. desember 2024 Eddik!!! Anonymkode: e36c8...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2024 #14 Del Skrevet 19. desember 2024 Har aldri noensinne merket forskjell på dyrt/billig vaskepulver. Jeg bruker first price flytende, billig. Bruker oftest Softlan skyllemiddell. eller noe annet som er rimelig. Må ha skyllemiddel i klær som henges opp, men bruker det ikke på 60 vask som tromles. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #15 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 8.17): Da må du være ekstremt sensitiv. Jeg bruker Omo, og jeg bruker Comfort skyllemiddel. Har venninner som bruker både dette, og andre typer. Alle ville ha sagt fra om det var veldig sterk lukt av klærne. Har selvsagt en maskin som skyller tøyet godt (jeg bruker også å ta på en ekstra skylling), og det er kun en mild, ren duft når vasken er ferdig.. Anonymkode: d36d7...5cd Neh, ikke alle bryr seg. og når vennene dine selv bruker parfymert vaskemiddel selv så er de jo neseblinde. Anonymkode: 1fb53...9b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #16 Del Skrevet 19. desember 2024 TS, comfort sine skyllemiddel setter seg i hvert fall godt - og forpester livet til alle rundt deg. Håper du ikke bruker det til barn, sånt er sterkt allergifremkallende. Anonymkode: 1fb53...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. desember 2024 #17 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Lukt og duftstoffer er uheldig fordi det er kjemikalier som påvirker både kroppen og hjernen. Derfor fjernes duftstoffer mer og mer fra produkter vi daglig omgir oss med. Det kom ved en feil en flaske Biotex i hus, for noe tid siden, og den stinket så det holdt. Anonymkode: e299f...af6 At Biotex bokstavelig talt OSER av parfyme kan jeg skrive under på...! Jeg bruker normalt alltid Blenda Sensitive og Comfort Sensitive, begge parfymefrie. Har brukt i årevis så er ikke vant til at klærne oser parfyme når de kommer ut av maskinen. Men så en gang jeg var i butikken, og var litt hjernedød en liten stund, så jeg en eske med sånne vaskeputer / kapsler i en eske fra Biotex. Jeg var så vant til at vaskemidler ikke lukter noe at jeg bare tenkte "Oi, det var en interessant nyhet, jeg tar en sånn og prøver den". Så jeg kjøpte den, og tenkte ikke på at den sikkert inneholdt parfyme.... Det må være ett år siden jeg kjøpte den, men jeg sliter med å få brukt dem opp. Har ennå noen vaskekapsler igjen, må vurdere fra gang til gang hva jeg "orker" at skal lukte parfyme etter vask 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå