Gå til innhold

Kunne du spurt etter puppebilder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri spurt om et nakenbilde i livet mitt, men har likevel fått det fra en del damer selv når stemningen ikke har vært seksuell. Virker ikke som det skal mye til for at damer sender slikt den dag i dag. Eller kanskje det bare gjelder damene jeg tiltrekker, hvem vet🤷‍♂️

Anonymkode: e62c4...1ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker de glade dager med Skype. I 20-årene og full av hormoner spurte jeg en jente på Skype om å se litt uskyldig pupp. Hun svarte med å snu rumpa til og viste meg det aller helligste. Husker det satte dype spor i meg. Siden jeg knapt hadde sett en naken jente (live da) på den tiden. 
15 år etterpå fant jeg tilfeldigvis mailadressen hennes i noen gamle kontaktlister jeg hadde på dataen. Sendte en mail av nysgjerrighet. Men fikk aldri noe svar tilbake. 🥲

Anonymkode: 43924...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Husker de glade dager med Skype. I 20-årene og full av hormoner spurte jeg en jente på Skype om å se litt uskyldig pupp. Hun svarte med å snu rumpa til og viste meg det aller helligste. Husker det satte dype spor i meg. Siden jeg knapt hadde sett en naken jente (live da) på den tiden. 
15 år etterpå fant jeg tilfeldigvis mailadressen hennes i noen gamle kontaktlister jeg hadde på dataen. Sendte en mail av nysgjerrighet. Men fikk aldri noe svar tilbake. 🥲

Æsj. 15 år etterpå?? 

Anonymkode: 5aed1...195

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er veldig laust å sende sex på mobilen før møtet. Ikke bare er det ukritisk, men det tyder jo på at noen ikke klarer å holde seg i skinnet i så mye som et par dager og det er litt for dyrisk for min smak.

Tja, hva har man å tape? Hvilket skinn skal man holde seg i?

Folk er forskjellig, og det blir for dumt å dømme noen. Jeg har fått videoer med fingring, dildoer og squirting fra mange slags kvinner, også godt utdannede innen både det offentlige og finans, og dessuten en professor. Ingen av dem er dumme eller ukritiske. Men kåte og seksuelle vesener - det er de absolutt. Og dyrisk er jo topp!

Anonymkode: 75349...e3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Æsj. 15 år etterpå?? 

Anonymkode: 5aed1...195

Ja jeg vet. Flaut. Men jeg tror det er fordi hun er den som har gjort dypeste inntrykk på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 20.31):

Om menn lurer på hvorfor de sliter

Anonymkode: c4e51...07f

Hva har én AB med menn å gjøre? Klarte du ikke å ikke generalisere?

Anonymkode: d3a9a...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kunne ikke spurt om puppebilder. Har hendt at jeg har fått det, men da har det vært uoppfordret.

Anonymkode: 2e753...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 23.45):

Det er ikke noe forskjell på om det er ment å være en seriøs eller bare en fysisk relasjon. Tent må man jo være på hverandre uansett.

M50

Uh-uh :risterpåhodet:

Anonymkode: 9abe5...fc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 0.15):

Da jeg (mann) drev nettdating (mest prating da) i nitten-pil-og-bue så var det ofte ikke nødvendig å BE om sånne bilder, de kom uoppfordret. 

Jeg vet ikke hvorfor det er så sjokkerende å høre om for enkelte, men dette var og er altså helt vanlig. Sannsynligvis sendes det mye mer puppebilder enn dickpics sånn totalt sett.

Anonymkode: 3ef32...63f

Neppe. Dickpicks kommer gjerne i 3. mld, helt ut av det blå. I motsetning til puppenilder kommer de utelukkende uoppfordret, og trolig i stor grad uønsket. 

Anonymkode: e7014...bef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Uh-uh :risterpåhodet:

Hva mener du med dette innlegget?

Jeg sier bare at man må være tent på en partner som man vil ha en seriøs relasjon med - i likhet med en man skal ha en mer casual relasjon med. Er du enig eller uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 22.33):

Fra hvem ? Hvaslags kvinner?

Anonymkode: b1785...3b6

Kvinner som ikke har respekt for seg selv. Kvinner som er lette på tråden. Kvinner som er over gjennomsnittet glad i pikk. Kvinner som ikke er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: 3f962...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 23.16):

Neppe. Dickpicks kommer gjerne i 3. mld, helt ut av det blå. I motsetning til puppenilder kommer de utelukkende uoppfordret, og trolig i stor grad uønsket. 

Anonymkode: e7014...bef

Heldig du, som får vente helt til tredje melding. Her kommer de i første somregel.. -_- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både spurt om og fått, og ikke spurt om og likevel fått. 😅

Så jeg tror ikke kvinner flest er så veldig ulike oss menn, når situasjonen og relasjon er rett. 

Anonymkode: c7be4...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sider som Møteplassen og Match.com blir man ofte spurt om å sende puppebilder på melding nummer 2. Men det er jo sikkert "naturlig" å bli møtt av dette, når man i sin egen bio skriver at man er ute etter å bli skikkelig kjent først. Og slike menn klager på at de er single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

På sider som Møteplassen og Match.com blir man ofte spurt om å sende puppebilder på melding nummer 2. Men det er jo sikkert "naturlig" å bli møtt av dette, når man i sin egen bio skriver at man er ute etter å bli skikkelig kjent først. Og slike menn klager på at de er single?

Jeg tipper de ikke har lyst på annet enn nudes og kanskje sex

Men sikkert en del som bare vil se bildet også. Tenner på at det er fra ei dame privat.

Anonymkode: 32849...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å spørre om puppebilder. For puppebilder gir meg ingenting. Ikke blir jeg kåt av det heller. Bryr meg faktisk ikke om puppene. Ser helt at hun er flatbrystet.

Anonymkode: e1e10...310

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...