AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg var til tannlegen på Mandag pga smerter. Hadde vondt flere plasser kjentes det ut som. Hun tok forskjellige tester, blandt annet kaldt presset på tennene. En tann gjorde skikkelig vondt. Røntgen så bra ut. Hun kom frem til at smertene kom pga tannkjøttet. Så fikk en tannkrem jeg skulle bruke. De neste dagene var tannen vondt når jeg tygget på den siden. Men nå kjenner jeg bare bittelitt. Men jeg er redd for at smertene kommer tilbake i julen. Jeg kan ikke skjønne at jeg hadde så sterke smerter pga tannkjøttet. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 108b2...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg var til tannlegen på Mandag pga smerter. Hadde vondt flere plasser kjentes det ut som. Hun tok forskjellige tester, blandt annet kaldt presset på tennene. En tann gjorde skikkelig vondt. Røntgen så bra ut. Hun kom frem til at smertene kom pga tannkjøttet. Så fikk en tannkrem jeg skulle bruke. De neste dagene var tannen vondt når jeg tygget på den siden. Men nå kjenner jeg bare bittelitt. Men jeg er redd for at smertene kommer tilbake i julen. Jeg kan ikke skjønne at jeg hadde så sterke smerter pga tannkjøttet. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 108b2...ced Har du ikke fått rikelig med svar i de andre trådene dine? Si som lege Wilhelmsen, jeg er frisk til det motsatte er bevist. Du kan ikke bekymre deg om hva som skal komme, men må leve her og når. Alternativet er at du blir hodegal av å bekymre deg for at du kan bli full av tannverk hele julen. Livet skjer, du må ta det som kommer, når det kommer. Anonymkode: a5856...b74 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Kjøp Corsydol som du kan skylle med så du har i bakhånd i tilfelle smertene kommer tilbake i jula… Anonymkode: 4885d...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Jeg bruker alltid Vademecum blandet i vann dersom jeg har tannsmerter, og det går alltid over. Funker fjell! Anonymkode: 97c6e...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå