AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Før farget jeg håret selv, men har gjort det hos frisør i mange år nå. Det blir finere og jevnere, men selvsagt også dyrere. Nå har jeg dessuten så mye grått hår at jeg er redd det blir enda mindre bra når jeg gjør det selv. Ulempen er at håret vokser fort så jeg får veldig fort en tydelig hvit- grå ettervekst. Ikke pent! Nå får jeg stadig reklame for dette andre hjemme- farging- merket By Bente som skal være så mye bedre enn annen hjemmefarging, Men er det ikke bare samme som alt annet da? Har noen her inne forsøkt? Anonymkode: e6a6a...086
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 Har ikke prøvd det selv, men har lest at mange er fornøyd. Du kan også lese anmeldelser på Trustpilot: https://no.trustpilot.com/review/bybente.com Anonymkode: 86cb2...e71
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Skrevet 18. desember 2024 Har brukt flere ganger. Synes det er litt knotete, men det er nok en øvelsessak. Ellers får man god hjelp og veiledning, og jeg synes det er lettere å få et fint resultat enn med vanlig hjemmefarging da man kombinerer farger etter behov, og man for god veiledning som sagt. Anonymkode: fefe6...0ea
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #4 Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 11.55): Har brukt flere ganger. Synes det er litt knotete, men det er nok en øvelsessak. Ellers får man god hjelp og veiledning, og jeg synes det er lettere å få et fint resultat enn med vanlig hjemmefarging da man kombinerer farger etter behov, og man for god veiledning som sagt. Anonymkode: fefe6...0ea Men hvordan er den annerledes enn annen hjemme- farging? Anonymkode: e6a6a...086
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #5 Skrevet 24. desember 2024 Flere som har prøvd den? Anonymkode: e6a6a...086
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #6 Skrevet 27. desember 2024 Jeg liker godt byBente sine produkter. Jeg sparer ut min egen farge og bruker derfor minicolor som vaskes ut etter en stund. Har prøvd bleking tidligere og ble veldig fornøyd med resultatet. Første gangen jeg handlet hos dem sendte jeg inn bilde av håret mitt, og fikk god veiledning. Liker at produktene er veganske og milde. Anonymkode: 62f42...2f2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #7 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg liker godt byBente sine produkter. Jeg sparer ut min egen farge og bruker derfor minicolor som vaskes ut etter en stund. Har prøvd bleking tidligere og ble veldig fornøyd med resultatet. Første gangen jeg handlet hos dem sendte jeg inn bilde av håret mitt, og fikk god veiledning. Liker at produktene er veganske og milde. Anonymkode: 62f42...2f2 Takk for svar! Jeg sendte dem faktisk en mail på julaften og fikk svar samme dag, og har fått hjelp med hvilke produkter jeg blir velge basert på bildet jeg sendte av håret mitt. Det var god service! Så jeg skal gi det et forsøk. Anonymkode: e6a6a...086
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #8 Skrevet 28. desember 2024 Veldig fornøyd her! Fikk veiledning første gang og fargen blir jevn og fin. Bruker også minicolor. Reagerer heller ikke allergisk 👌🏻 Anonymkode: 6280e...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå