Liebe Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Hva er den beste true crime podcasten du har fullført i år? Hvorfor var den så bra? Jeg elsker forsvinningssaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg likte veldig godt ses 9 av Someone knows something. Et uløst drap fra veldig mange år tilbake får faktisk en løsning, og podkasten er på et slags meta-nivå driveren for det. Min favoritt true crime-undersjanger er conmen/bedragere. Der er klassikere som Kvinden med den tunge koffert, Who the hell is Hamish, Dirty John, Chameleon og Sweet Bobby høydepunkter. Håper noen har tips om noe liknende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2024 Gramma skrev (7 timer siden): Jeg likte veldig godt ses 9 av Someone knows something. Et uløst drap fra veldig mange år tilbake får faktisk en løsning, og podkasten er på et slags meta-nivå driveren for det. Min favoritt true crime-undersjanger er conmen/bedragere. Der er klassikere som Kvinden med den tunge koffert, Who the hell is Hamish, Dirty John, Chameleon og Sweet Bobby høydepunkter. Håper noen har tips om noe liknende! Someone knows something er bra ja, hørte på den for noen år siden, skal sjekke ut sesong 9, takk for tipset:) Sweet Bobby så jeg på Netflix, var ganske sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteRabbit Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg likte Sjubarnsmoren, Skuddene på Toftøy, og venter på avslutningen av Forfulgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 27. desember 2024 #5 Del Skrevet 27. desember 2024 WhiteRabbit skrev (På 22.12.2024 den 14.18): Forfulgt. Må vel være tidenes minst spennende podcast-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteRabbit Skrevet 27. desember 2024 #6 Del Skrevet 27. desember 2024 Djækklåsst skrev (2 minutter siden): Må vel være tidenes minst spennende podcast-serie. Tror de fint kunne kuttet 3-4 episoder, ja… 😅 Men må jo få med meg innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 27. desember 2024 #7 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) WhiteRabbit skrev (3 timer siden): Tror de fint kunne kuttet 3-4 episoder, ja… 😅 Men må jo få med meg innspurten. Jeg har bare hørt noen episoder, da jeg ikke har fornyet abonnementet siden november. Utrolig merkelig lagt opp podcast. Jeg vil tippe alle som har lyttet tenker «det er selvsagt «Rick» som står bak», men av en eller annen lanserte de ikke engang denne åpenbare teorien, og (naive) Marion virket ikke å tenke tanken. Ser for meg at de som har laget serien har tenkt at «dette blir litt av en tvist for lytterne, når vi omsider gir dem tidenes overraskelse og avslører at det var «Rick» hele tiden!» Et skikkelig mageplask. Om det derimot IKKE er «Rick», så kan vi snakke om tidenes overraskelse. Endret 27. desember 2024 av Djækklåsst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå