AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Har noen erfaringer med Salvatori bad i Oslo? Anonymkode: 4f002...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Sjekk opp firmaet på Proff, jeg ville aldri i verden benyttet meg av dette firmaet. Spesielt ikke når det gjelder noe så viktig som våtrom. Anonymkode: b006f...e40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hadde aldri turt å bruke det firmaet. Det har bare noen få år bak seg, har elendig økonomi og har vært i tingretten med en misfornøyd kunde. Det er bare å google. Anonymkode: 1c850...710 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
X-oh Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg var dessverre så dum at jeg brukte Salvatori tidligere i år og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri i livet ville brukt de igjen. Lederen som kaller seg Gamer finnes ikke til å stole på! Han endrer på priser, lyver, kommer ikke når han skal og er helt vanvittig frustrerende å ha med å gjøre. Badet ser ok ut men jeg ville heller brukt profesjonelle og betalt mer. STYR UNNA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå