Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Til min store fortvilelse etter en nynedlastet lost-episode, kan jeg ikke se den. For jeg mangler et program, tror ikonet var lilla, grønt og blått eller noe. Så ut som stablede bøker, og jeg får ikke lov å extracte uten det.

Vet noen hva det heter? Jeg husker jo ikke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som winrar, ja. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jaaa, takk :D Jeg visste det var noe rart noe!

Gjest gjest1
Skrevet

Æsj! Nå var plutselig .rar fila vekke i lost mappa mi! DET var rart, det!

Gjest Gjest_Snufsa_*
Skrevet

Bruk heller IZarc. Tar så å si alle komprimeringsformater. Sjekk www.izarc.org

Gjest Gjesta
Skrevet
Æsj! Nå var plutselig .rar fila vekke i lost mappa mi! DET var rart, det!

Den er nok Lost... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...