Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Til min store fortvilelse etter en nynedlastet lost-episode, kan jeg ikke se den. For jeg mangler et program, tror ikonet var lilla, grønt og blått eller noe. Så ut som stablede bøker, og jeg får ikke lov å extracte uten det. Vet noen hva det heter? Jeg husker jo ikke
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Jaaa, takk :D Jeg visste det var noe rart noe!
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Æsj! Nå var plutselig .rar fila vekke i lost mappa mi! DET var rart, det!
Gjest Gjest_Snufsa_* Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Bruk heller IZarc. Tar så å si alle komprimeringsformater. Sjekk www.izarc.org
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Æsj! Nå var plutselig .rar fila vekke i lost mappa mi! DET var rart, det! ← Den er nok Lost...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå