AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Dette gjelder spesielt til dere som ikke har tro på det 3.kjønn.. Respekterer dere det? Hvordan behandler dere dem? Har de det gjelder fått deg til å endre synet på dette? Anonymkode: 42568...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Respekterer det og titulerer 16-åringen slik hen vil. Vedkommende har endret navn tre ganger. Det er åpenbart at hen har psykiske vansker og jeg er redd dette med kjønnsforvirring kommer som følge av det. Anonymkode: 95f28...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #3 Del Skrevet 1 minutt siden Respekterer jo personen, men tror kjønnsdysforien kommer av andre psykiske vansker. Følelse av annerledeshet og utenforskap som kanaliseres i en ide om at det handler om kjønn. Jeg gir ikke uttrykk for det, det er ikke min rolle. Hadde vært annerledes om det var eget barn. Vil ikke si jeg ikke har tro på det du kaller det tredje kjønn. Det har eksistert kjønnsuttrykksavvikere i alle kulturer til alle tider. Jeg bare tror ikke den ekstreme økningen nå er reell. Anonymkode: cf79e...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå