Gjest Funderer?? Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Ja, det er mitt ganske enkle spørsmål. Under mine dokumenter ligger det en mappe med cookies, og der ligger det diverse... Er dette sider man har besøkt eller hva er det??? Reklame fra de sidene som har blitt beøkt?? Kan noen gi meg en kort og grei forklaring??
vixen Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Enkelt forklart: En liten tektfil som er plassert på maskinen din av en eller annen webserver. Den hjelper webserveren å huske deg neste gang du entrer den websiden du fikk den av.
Gjest Funderer?? videre Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Okei, så man må ha besøkt siden for å få en cookie lagret! Det skjer ikke dersom det bare var reklame for en side på en annen side du var på altså?? Takk for svar!!
jordbær Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 En cookie er en fil med informasjon om deg i. Den kan f.eks. brukes til å samle informasjon om f.eks. hva du gjør på nettet(og gi info tilbake til utsenderen av cookie-en), eller til å holde brukernavn/passord på en webside. Man må ha besøkt en side for å få en cookie...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå