Gå til innhold

Menn i eksklusive sportsbiler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere, eller hva slags inntrykk får dere, av menn i flashy/dyre sportsbiler?
Får man noe førsteinntrykk av fører basert på slike biltyper?  

Anonymkode: 8bb2b...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo litt på andre faktorer. Om det er en ung gutt som fortsatt bor hos foreldre er det dårlig prioritering. 

Dersom det er en mann som gjør det godt i livet synes jeg det bare er kult å se at de også nyter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er idiotisk å kjøpe så dyre biler. Uansett hva man tjener. 

Anonymkode: aa7d9...8e9

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

You do you, tenker jeg - og så vil jeg gjerne prøvekjøre….

Anonymkode: c0eba...0db

BILEN altså. Ikke mannen……

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et sted må man jo legge pengene når man har mye av de. Biler, klokker, bolig, båter, kunst. Helt normalt når man har mye penger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns slike biler ser bittesmå og upraktiske ut. Like nyttige som designvesker til 200 000 kroner.

Anonymkode: af169...ac2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Et sted må man jo legge pengene når man har mye av de. Biler, klokker, bolig, båter, kunst. Helt normalt når man har mye penger. 

Bolig og kunst gir mening. Det øker i verdi.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke alltid man bruker penger for å investere de. Mange bruker penger også for å unngå beskatning av de. Man kan også bruke penger for å ha det gøy, øke livskvalitet eller dempe sorger. 

Et sted må man som sagt legge pengene sine. Bil er en helt vanlig ting å bruke penger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han kjører Porsche, bilen for tannleger og advokater, gjør det ingenting med meg. Er det en Noble, Alvis eller en skikkelig klassiker - da er dette en bilmann som sikkert har noe interessant å snakke om. Det gjør meg interessert. 

Anonymkode: b463f...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er når bil og eier passer godt sammen, det vil si at eier faktisk har råd til bilen og kanskje har kjøpt den kontant. Unge gutter som splurger arvepengene på eksklusiv bil men bor hjemme hos mor er vel strengt tatt bare trist å observere. Spesielt når de på kort tid ødelegger bilen... Voksne menn (og kvinner) derimot som har råd til ekslusiv sportsbil - tommel opp. Kos dere!

Anonymkode: 306c5...7d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 6.16):

Kunst har historisk vært en dårlig investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 6.16):

Nå finnes det også eksklusive sportsbiler som øker i verdi.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 5.54):

Vi har fått med oss at alle som tjener dårlig her inne, ville gitt penger til veldedighet dersom de faktisk hadde hatt penger 😅

Anonymkode: 8bc0f...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (På 15.12.2024 den 5.24):

Spørs jo litt på andre faktorer. Om det er en ung gutt som fortsatt bor hos foreldre er det dårlig prioritering. 

Dersom det er en mann som gjør det godt i livet synes jeg det bare er kult å se at de også nyter det. 

Tull og tøys. For de aller fleste bil interesserte er det når man fremdeles bor hjemme man faktisk har råd til å ha en bil som ikke er fornuftig. Det er lov å dyrke interesser når man er ung også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
omnitron skrev (3 timer siden):

Tull og tøys. For de aller fleste bil interesserte er det når man fremdeles bor hjemme man faktisk har råd til å ha en bil som ikke er fornuftig. Det er lov å dyrke interesser når man er ung også.

Ja, for bilinteresserte er det ett fett. 

Voksne mennesker utenfor slike miljøer vil nok heller prioritere å flytte ut fra mamma og pappa forran kul bil. 

Endret av Mona123
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omnitron skrev (34 minutter siden):

Ikke at mennene her inne har dyre sportsbiler.

Men hadde man prioritert egenkapital foran bil, så ville man raskt vært på et helt annet sted i livet nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har fått med oss at alle som tjener dårlig her inne, ville gitt penger til veldedighet dersom de faktisk hadde hatt penger 😅

Nja, tror det er din dårlige samvittighet som prøver å vende fokuset bort fra nettopp det.

Jeg tjener greit i den store sammenheng og godt synes jeg selv. Likevel prioriterer jeg å putte såpass mye inn i veldedighet at slike ting ville utgått.

Men you do you. Bare ikke dra alle oss som tjener bra med deg i dragsuget.

Anonymkode: 179b6...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke at mennene her inne har dyre sportsbiler.

Men hadde man prioritert egenkapital foran bil, så ville man raskt vært på et helt annet sted i livet nå. 

De fleste menn har ikke dyre sportsbiler. Ikke jeg heller. Men jeg hadde et par når jeg var 19, og kan ikke akkurat klage på det stedet jeg er i livet nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...