AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Det ble slutt mellom meg og xen min for 2 mnd side. Grunnen til dette er at han lurte meg inn i en rebound situasjon da han ikke var ærlig om hans status med xen sin osv… han har løyet mye og egentlig vært ganske usmakelig. Jeg valgte likevel å prate «normalt» med han og å avslutte forholdet på en fin måte. Med å avslutte forholdet på en fin måte mener jeg at vi ikke bærer noe nag til hverandre, legger fortiden bak og kan faktisk hilse på hverandre som normale mennesker hvis vi ser hverandre. Men, lite tenkte jeg at han skulle se på dette som en åpen dør for å prøve å bruke meg. Han kom på jobben min for noen dager siden som kunde. Da han dro derifra sendte han en melding og skrev «godt å se deg igjen», «når er du ferdig på jobb» jeg svarte bare «ja det var hyggelig» og ikke noe mer enn det. Etter en time ringer han meg og lurer på om vi skal møtes og sier at han vil ha sex med meg. Jeg taklet det fint til å begynne med og bare forklarte han at jeg ikke kommer til å ha noe sex med han og at det er over. Men etter at samtalen endte begynte jeg å bli så irritert over hvor respektløs han er at jeg sendte han en mld hvor jeg nettop skriver til han at han er respektløs og at jeg ikke ønsker å møte han eller ha noe som helst med han å gjøre. At jeg mente å avslutte på en fin måte for å kunne hilse på hverandre som normale mennesker og ikke for å tilby meg sånnt drit som å være pulevenner. Da fikk jeg til svar at hvis jeg fortsetter å sende han sånne stygge meldinger så blokkerer han nr mitt for altid. Da svarte jeg med at det er bare å blokkere i vei. Men istedenfor å blokkere meg for altid, har han fjærnet blokkering på sosiale medier istedenfor. Nå tenker jeg bare på neste gang han kommer til å komme på jobben min igjen. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem nå… Anonymkode: 8538b...19d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Blokker han og vær takknemlig for at du ikke lenger er sammen med denne merkelige typen Anonymkode: 43b70...800 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem nå… Du går fram med å ikke kommunisere mer med han. Kommer han på jobben din sier du hei og går videre. Han tar tydeligvis enhver kontakt som oppmuntring. Jeg hadde ikke blokkert han heller, fordi det sier noe om at han opptar deg. Ignorer han. Og ikke send han meldinger om at han sårer deg, da sier du at han har makt og at han er viktig. Det er akkurat det han må forstå at han ikke har. Han er ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå