Gå til innhold

Samboeren min stormet ut i sinne foran kompisen min.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rart at ingen sa noe der og da. Kommenterte ingen noe om oppførselen hans selv etter han var dratt. Jeg hadde selv spurt hva problemet hans var om min samboer oppførte seg sånn, mens det skjedde foran venner og familie. Det er han som er problemet ikke du.

Anonymkode: c92e5...256

Jo klart kompisen min kommenterte dette etter han stormet ut, han så jo at jeg ble pinlig berørt av dette. Når resten av vennene mine kom så de jo på hele meg at jeg var rar og litt fjern, jeg fortalte dem om hva som hadde skjedd, de syns det var helt på tryne oppførsel.

Anonymkode: ea6cc...2bd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er han som stefar? Hvordan takler han ditt bars følelser når han ikke klarer å håndtere sine egne følelser? Hvordan vil det bli når ditt barn blir tenåring? Hvordan håndterer han det når barnet tester grenser? 

Hva lærer du barnet ditt her? Hva lærer barnet av å se at stefar ikke håndterer sine følelser? 

Anonymkode: 424b8...daa

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil han ikke at hun skal få ha sove soffa på rommet? Hvorfor? Er det deres sove sofa? Er noe gjort på den? Gjør han henne noe? Tenker han det vil bli bråk med venner på besøk og gutter? Er det bare dråpen fordi han angrer på at dere flytter sammen? 

Hadde han en annen plan hvor sofaen skulle være? Men vet han ikke at det går an å flytte en sofa senere istede for å skape tidenes drama? Følte han at dere bestemmer alt og det var dråpen? Er det noe mellom deg og kompisen og det er det han egentlig reagerte på? 

Anonymkode: 88ffe...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil han ikke at hun skal få ha sove soffa på rommet? Hvorfor? Er det deres sove sofa? Er noe gjort på den? Gjør han henne noe? Tenker han det vil bli bråk med venner på besøk og gutter? Er det bare dråpen fordi han angrer på at dere flytter sammen? 

Hadde han en annen plan hvor sofaen skulle være? Men vet han ikke at det går an å flytte en sofa senere istede for å skape tidenes drama? Følte han at dere bestemmer alt og det var dråpen? Er det noe mellom deg og kompisen og det er det han egentlig reagerte på? 

Hun sa jo at han hadde satt flere møbler hvor han ønsket å ha de. At han ikke hadde hjulpet henne. At han er lett irritabel. Han er tydeligvis en usjarmerende mannebaby

Anonymkode: 831f7...d8f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han mente at de ikke var plass til den, er min sofa fra min leilighet. Han mente den burde bare kastes. Jeg sa til han at vi kunne ta dette med sofaen senere, men da bare stormet han ut. Vi har alle hans ting her i den nye leiligheten ingen av mine ting. Aldri vert noe mellom meg og kompis, kjent hverandre siden ungdommstiden, han er gift i tillegg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Uansett om det er alt du nevner, så unnskylder det ikke oppførselen til en 50år gammel mann ..

Anonymkode: 3c3fe...e83

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er han som stefar? Hvordan takler han ditt bars følelser når han ikke klarer å håndtere sine egne følelser? Hvordan vil det bli når ditt barn blir tenåring? Hvordan håndterer han det når barnet tester grenser? 

Hva lærer du barnet ditt her? Hva lærer barnet av å se at stefar ikke håndterer sine følelser? 

Anonymkode: 424b8...daa

Han er grei mot datteren min, har hjulpet henne med ting og tang på det nye rommet hennes. Datteren min er allerede tenåring 14 år. Han har selv en sønn på straks 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er grei mot datteren min, har hjulpet henne med ting og tang på det nye rommet hennes. Datteren min er allerede tenåring 14 år. Han har selv en sønn på straks 18 år.

Uansett uakseptabel oppførsel av en voksen mann. Som barn som vokste opp med en lett irritabel far, så vet jeg hvor vanskelig det er. Og hvis hun er 14 er hun i en sårbar alder. Dette kommer jo ikke til å bli bedre 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kam det være noe med at hun får og sønnen ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er alt du nevner, så unnskylder det ikke oppførselen til en 50år gammel mann ..

Anonymkode: 3c3fe...e83

Jeg sa ikke noe om å unnskylde, mye av dette var alvorlige greier. Prøver bare å se om ts kanskje vet mer enn hun tenker hun gjør, om hvorfor han reagerte, mest for å utelukke noe virkelig galt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kam det være noe med at hun får og sønnen ikke?

Sønnen har eget rom med alt han trenger og mere til, så har ikke noenting med det å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du og ungen din flyttet inn i hans hus?

Anonymkode: a948e...4c5

Nei felles leilighet

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du og ungen din flyttet inn i hans hus?

Hun har skrevet flere ganger at de har flyttet inn i felles leilighet, ingen av de bodde der fra før

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått hjelp av dine venner og din familie til å pusse opp å flytte?? Han har ikke løftet en finger?? Han har og fått alle sine ting i leiligheten og du ikke noen av dine ting så klikker han for ene sovesofaen som er din datter sin?? han har bestemt alt, og du får ikke bestemme noe?? I tilegg klikker han og oppfører seg som en tenåring i full pubertet uten kontroll på sine egne følelser og i tilegg driter deg ut??

UT MED HAN! hva ser du i han? Stakkars barn..

Anonymkode: 0062a...13b

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har fått hjelp av dine venner og din familie til å pusse opp å flytte?? Han har ikke løftet en finger?? Han har og fått alle sine ting i leiligheten og du ikke noen av dine ting så klikker han for ene sovesofaen som er din datter sin?? han har bestemt alt, og du får ikke bestemme noe?? I tilegg klikker han og oppfører seg som en tenåring i full pubertet uten kontroll på sine egne følelser og i tilegg driter deg ut??

UT MED HAN! hva ser du i han? Stakkars barn..

Anonymkode: 0062a...13b

Ja, jeg lurer og på dette. Høres virkelig ikke ut som en god partner. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har skrevet flere ganger at de har flyttet inn i felles leilighet, ingen av de bodde der fra før

Jeg skummet igjennom og fikk ikke med meg det, beklager så mye.

syns han fremstår ekstremt umoden. Hadde aldri orket å bo med en med så store kommunikasjons og følelsesvansker. Høres ut som en fjortis i oppførselen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kompis, mener du en mann? I så fall har du forklaringen, han følte seg truet. Fleste menn vet at mannlige venner til kvinner er ikke de "vennene" som kvinner tror de har. Unntaket er om han er homofil.

Anonymkode: 4fc90...9f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere ikke er enige om hva dere skal gjøre med den sofaen, så syntes han sikkert at du var manipulerende som tok dette opp foran din kompis. Kanskje han tenkte at du skulle lage drama ved å starte en diskusjon foran andre, eller han følte du fratok han hans maskulinitet ved å nevne det foran andre og "vise at det er du som bestemmer"...

Kanskje han tenker noe sånt.. 

Anonymkode: 59df3...b48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere ikke er enige om hva dere skal gjøre med den sofaen, så syntes han sikkert at du var manipulerende som tok dette opp foran din kompis. Kanskje han tenkte at du skulle lage drama ved å starte en diskusjon foran andre, eller han følte du fratok han hans maskulinitet ved å nevne det foran andre og "vise at det er du som bestemmer"...

Kanskje han tenker noe sånt.. 

Anonymkode: 59df3...b48

Han var redd for at TS skulle lage drama så derfor lagde han drama selv..?

Mannfolk.

Anonymkode: 30af9...82d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...