AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 Hadde fire hunder av samme rase på ett tidspunkt. Alle var født innen tre år så ikke store aldersforskjellen. Ene trengte tannrens årlig, to av de ca hver 2,5 år og siste hadde aldri behov. De var fôrt på samme fôret alle fire så svaret mitt er at det er umulig å estimere tid. Det kommer helt an på hunden og hvor flink du er til å stelle tennene dens. Anonymkode: f69c1...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #22 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trodde ikke hunder skulle ha fugl, fisk eller sau jeg. Noe med at de små beinene kan sette seg fast i halsen deres eller stikke hull på ting innvendig siden hunder ofte svelger maten uten å tygge den så mye først. Anonymkode: dda77...612 Det er en gammel myte det er på tide å kvitte seg med. De skal ikke ha varmebehandlede bein, rå bein går bra, de splintrer ikke. Dersom hunden sluker maten, løser man det ved å gi større stykker, gjerne frossne, som de må gnage på, det er også det som hjelper mot tannstein. Anonymkode: d0651...45c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #23 Del Skrevet 17. desember 2024 Det er en kombinasjon av genetisk og kosthold som avgjør hvor ofte en hund må rense tennene. Den ene hunden jeg hadde trengte ikke tannrens en eneste gang gjennom sitt lange liv, mens den jeg har nå trenger helst to ganger i året for å holde tritt med plakken. Anonymkode: 209ee...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå