Gå til innhold

Telio


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg føler meg så uheldig og jeg lurer nesten på om jeg er en jinx eller noe. :tristbla:

Jeg bestilte Ip telefoni hos Telio siden 2phone fra nettavisen var useriøs og ikke ga meg ip telefon som avtalt og det var utrolig mye stress ang det firmaet.

Jeg fikk da et godt tilbud hos telio som jeg slå til på. Dette er to mnd siden nå og jeg har fortsatt ikke fått adapter og div utstyr fra dem.

De trakk meg 600 kr når de bare skulle trekke 70 kr.

I går sendte de faktura for februar og mars mnd. Problemet er jo at jeg ikke har fått noe fra dem, da betaler jeg ikke for en tjeneste jeg ikke har.

Jeg sendte dem mail i går om det og de sendte en arrogant mail tilbake om at pakken var sent 30/1-06. Men jeg har jo ikke fått den!!! :frustrert:

Jeg skrev til dem at hvis de hadde gode rutiner, så hadde de visst at de ikke hadde sendt meg pakken.... :sjenert:

Noen som har ett tips til hva jeg skal gjøre? Jeg er sååå frustrert og lei meg :tristbla:

Jeg trodde ihvertfall Telio var seriøse og ikke ville gi meg problemer slik bluecome og 2phone ikke har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg må bare først si at jeg er storfornøyd kunde hos Telio, aldri vært noe problem med de i de hele tatt. Når det er sagt, så skal ikke påstå at de har sendt pakken til deg. Men siden de kan oppgi en dato for når pakken ble sendt, så vil jeg tro at de faktisk har sendt den. Den kan ha blitt borte i posten (det er langtfra den første tingen som blir borte i postens distribusjon i så fall.....). Når da du PÅSTÅR at de ikke har sendt pakken til deg, og skylder på dårlige rutiner, vel.. da er nok kundebehandleren du har vært i kontakt med litt smågretten om de faktisk har sendt pakken.

Jeg synes du skal ta en telefon til de, og forklare SAKLIG hva som er problemet. Jeg mener de har mulighet til å gå inn og se om det har vært trafikk på nummeret ditt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffegjesten

Pakkesporing - det har Posten og de fleste andre som sender pakker systemer for. Kan vanskelig tenke meg at adapteret fra telio er sendt som brev - og da kan pakken spores. Da er det jo enkelt å finne ut hvor pakken er. Ikke lag problemer før det er sjekket ut slike enkle ting.

De som følger med her inne vet at jeg har deltatt i flere tråder om bredbåndstelefoni i tiden etter jul. Da hjalp jeg en bekjent med mye krøll i forbindelse med overføring av fasttelefon til Telio. Den installasjonen ble det mye krøll med - og Telio fakturerte for måneder FØR berdbåndtelefonen var oppe og fungerte. Måtte flere sinte mail til før de pengene ble kreditert.

Min erfaring er at de aller fleste nettilbydere - uansett om det gjelder IP-telefoni, tilknytning generelt så er de kun interessert i å få deg som kunde - deretter er kundeservicen lik null. Tviler på at Telio er verre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hatt samme problem med bluecom. Måten jeg nådde frem på var ved å ringe inn (.....Sitte i kø en evighet) og be om å få snakke med daglig leder. Ordnet seg etter dette, men så snart bindingstiden min er over vil jeg bytte til en annen leverandør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Pakkesporing - det har Posten og de fleste andre som sender pakker systemer for. Kan vanskelig tenke meg at adapteret fra telio er sendt som brev - og da kan pakken spores. Da er det jo enkelt å finne ut hvor pakken er. Ikke lag problemer før det er sjekket ut slike enkle ting.

De som følger med her inne vet at jeg har deltatt i flere tråder om bredbåndstelefoni i tiden etter jul. Da hjalp jeg en bekjent med mye krøll i forbindelse med overføring av fasttelefon til Telio. Den installasjonen ble det mye krøll med - og Telio fakturerte for måneder FØR berdbåndtelefonen var oppe og fungerte. Måtte flere sinte mail til før de pengene ble kreditert.

Min erfaring er at de aller fleste nettilbydere - uansett om det gjelder IP-telefoni, tilknytning generelt så er de kun interessert i å få deg som kunde - deretter er kundeservicen lik null. Tviler på at Telio er verre enn andre.

Telio sa at de ikke hadde pakkesporing. Han i telefonen lurte på om jeg hadde en postkasse med bare en liten åpning i, for da kunne det være grunnen....Grr!

Jeg snakket med dem forrige uke og de skjønte ikke hvorfor jeg ikke hadde fått adapteret. Men siden de ikke hadde fått det i retur, så må de vente før de kan sende meg ett nytt ett...... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...