Gå til innhold

Sørbråten gård

Anbefalte innlegg

Gjest Liten Tapir
Skrevet

Er det noen her som har giftet seg der?

Er det et bra sted? Priser? Service?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen som har holdt bryllupsfest der, men har vert der i andre sammenhenger.

Mater har vert helt fantastisk!

Kjempebra servic også.

:klappe:

Gjest Liten Tapir
Skrevet
Vet ikke om noen som har holdt bryllupsfest der, men har vert der i andre sammenhenger.

Mater har vert helt fantastisk!

Kjempebra servic også.

:klappe:

Det høres bra ut! Er det du som har arrangert noe der, eller har du "bare" vært gjest? Hvis du har vært med og arrangert; aner du noe om priser?

Jeg har ringt dit, men har ikke fått svar hittil. Har lagt igjen beskjed på svareren, da, så de ringer vel opp igjen etterhvert. Men jeg er så innmari utålmodig... :ler: Føler at vi har funnet drømmestedet, men aner ikke om det er for dyrt for oss.

Gjest Gjest
Skrevet

Liger ihvertfall veldig koselig til, synes jeg.

Skrevet

Har bare vert gjest to ganger....

Men de gjorde absolutt alt for at vi skulle ha det hyggelig.

Har jobbet i restyrant bransjen, selvom det er maaange år siden.

Her satte de servic i høysete, og "ga" hele tiden mere en vi forventet. :)

Skrevet

Vi var der og tittet på lokale o.l før vi giftet oss. Bestemte oss for å ikke ha selskapet der da vi fikk beskjed om at vi i det ene lokalet ikke fikk ha sko på! - Jeg så ikke for meg oss i full stas uten sko!!! Dessuten sa de selv at jo de skulle ordne alkohol , men at det skulle være begrenset hvor mye gjestene fikk drikke, da de ikke ville ha noen "fyllefest"... Jeg fikk med andre ord inntrykk av at dette var et alt for sært sted etter min smak...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke vært der, men jeg husker at jeg ringte dit da jeg prøvde å finne ut hvor vi skulle ha bryllupet vårt i 2004. Husker at mannen jeg snakket med var veldig hyggelig og at de kunne tilpasse priser etc veldig etter hva vi ønsket. Tror ikke det ble sååå dyrt.

Nå hadde ikke vi bryllupet vårt der, men det er en ting som gjør at jeg i ettertid er glad vi ikke var på Sørbråten. Drivhuset der ser flott ut, og er sikkert flott og. Men vi giftet oss på en av de aller varmeste sommerdagene. Det var 30 grader i Oslo den dagen. Jeg kan tenke meg at det ville vært uutholdelig hvis vi skulle vært i et drivhus der sola skinte rett gjennom taket....

Men på en dag tidligere på sommeren hadde det sikkert vært flott!

Lykke til uansett.

Gjest Liten Tapir
Skrevet
Vi var der og tittet på lokale o.l før vi giftet oss. Bestemte oss for å ikke ha selskapet der da vi fikk beskjed om at vi i det ene lokalet ikke fikk ha sko på! - Jeg så ikke for meg oss i full stas uten sko!!! Dessuten sa de selv at jo de skulle ordne alkohol , men at det skulle være begrenset hvor mye gjestene fikk drikke, da de ikke ville ha noen "fyllefest"... Jeg fikk med andre ord inntrykk av at dette var et alt for sært sted etter min smak...

Jeg har snakket med dem nå, og er ikke overvettes begeistret lenger... Litt mye om og men, synes jeg. De har duker, men kan ikke låne/leie dem bort fordi det tidligere har vært så mange ulike bordsettinger (og so what?), alle kaker MÅ kjøpes der til tross for at de ikke har noe glutenfritt tilbud (som vi trenger) og vi må være ute før halv ett fordi de ikke ønsker noen fyllefest. Dessuten sa han at han trodde det ville være stygt ute på det tidspunktet vi skal gifte oss (Midt i de flotteste høstfargene! Er det stygt?), og det synes jeg faktisk ikke at det var hans sak å uttale seg om. Når vi har valgt en dato, så er da vel det vår sak.

Forøvrig var de ikke spesielt billige heller.

Skrevet

Oi....

Skal nokk ikke anbefale dem mere nå.... :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...