Gå til innhold

Jeg tror at Tinder har ødelagt meg psykisk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mitt inntrykk er at man må være over et visst utseende-nivå for å få mange matches med slanke fine damer, men også på et visst utseende-nivå oppå det igjen for å få dates. Man må være topp 8% for å få mange matches, og topp 25% av de igjen for å få dates. Med andre ord, topp 2% for at Tinder og andre datingapper skal fungere.

Anonymkode: 11efe...e55

Men om du skal ha slanke, fine damer, så er det jo ikke rart at de vil ha kjekke, fine menn også? 

Anonymkode: 8cc77...163

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men om du skal ha slanke, fine damer, så er det jo ikke rart at de vil ha kjekke, fine menn også? 

Jeg klager ikke : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg klager ikke : )

Neivel. Men får du slanke, fine damer i det virkelige liv da? Eller har du urealistiske krav? 

Det er også 70/30 menn/damer på tinder, så det er jo rett og slett ikke nok damer til alle. Da får selvfølgelig de beste mennene napp først

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neivel. Men får du slanke, fine damer i det virkelige liv da? Eller har du urealistiske krav? 

Det er også 70/30 menn/damer på tinder, så det er jo rett og slett ikke nok damer til alle. Da får selvfølgelig de beste mennene napp først

Jeg får som regel de jeg vil ha, hvis jeg først vil ha noen. Men det er ikke ofte jeg vil ha noen, dessverre.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har prøvd og prøvd med datingapper, men det blir aldri noe. Jeg får match med flere damer, men det fører aldri til dater eller varige samtaler fordi de enten slutter å svare eller viser lite engasjement.

Jeg er i midten av 20-årene og har null peiling på hva jeg skal gjøre for å møte noen. Det er heller ingen jevnaldrende kvinner i mitt nærmiljø, verken gjennom studier, jobb eller andre sosiale sammenhenger.

Målet mitt for i år var å i det minste få til én date, bare for å oppleve det, siden jeg aldri har vært med på det før. Men her sitter jeg alene i begynnelsen av ferien, med null resultat.

Dette har fått meg til å føle at jeg ikke er god nok til å få en partner.

Anonymkode: 7cbf0...b4c

Har du hatt sex?

Jeg tenker at du må bli den beste versonen av deg selv økonomisk, sosialt, kulturelt og helsemessig. Da bygger du deg et liv en dame kan komplettere istedetfor å bygge et liv rundt en dame.

Da vil du være en person med god helse ok økonomi, sosialt netverk og noe kulturelt du er interessert i.

Da har du noe å prate om og øvelse i å prate og da kan du prate med en dame du synes er søt og finne ut om hun er noe for deg. Kanskje til og med be henne på date. 

Om det ikke er noen i nærområdet kan det være noen ellers, foreksempel i en by i nærheten. Politikk, kor, foreninger alt etter din interesse kan også være noe, ikke forvent for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (55 minutter siden):

Ikke noe annerledes der for menn. Blir bedømt på utseende uansett.

Får du napp i det virkelige liv da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du napp i det virkelige liv da? 

Vanskelig det når jeg er blitt en eremitt pga uhelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å spørre om å møtes ganske kjapt. Samtaler dør ut når det blir endeløs chatting. Mye bedre med de mennene som spør raskt om å møtes for en kaffe!

Anonymkode: f2756...cbd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjønner deg veldig godt TS, jeg krøp til korset så og si og lastet ned tinder for under en uke siden og jeg føler allerede at det bare er noe dritt. Algoritmer og masse useriøse folk, det oppleves egentlig at utrolig mange bare troller der?

Jeg er en helt vanlig oppegående dame, swiper bare på andre som skriver at de ser etter et forhold, er ikke spesielt opptatt av utseende, høyde eller yrke - ønsker først og fremst å bare treffe noen som vil se an tonen på en date i virkeligheten og ikke er ute etter å pule/og eller en å chatte endeløst med.

Har fått relativt mange matcher, men ingen dater, og jada, en uke er ikke lenge, men så mye tøvete svar og meldinger.. jeg gidder ikke! Den ene jeg -hadde- avtalt date med, utsatte fordi han ikke synes jeg ga ham "nok tid" (vi har snakket sammen i to dager og jeg svarer helt normalt i løpet av en time eller to?? vi er begge aleneforeldre.. prinsessefakter), en svarte konsekvent i enstavelsesord etter å ha innledet samtale og spurte aldri ett eneste spørsmål tilbake, en snakket i gåter og rim, en "henviste" til whatsapp "uten forbehold" (sikkert gift e.l.) og en fortalte bare endeløst om hvor mye penger han hadde brukt på eksene sine. 

Bare så du vet at det føles som å vasse i et siv fullt av gjedder.. ser at noen her skriver at sukker etc er for gamlinger, jeg er 30. Kanskje jeg er gammel da, men har i hvertfall fått 3 dater ut av sukker på en måneds tid og alle var oppegående og jeg skal enten treffe eller snakke mer med samtlige. Føkk tinder!

Anonymkode: e1456...705

Jeg orker ikke date nå rett før jul ihvertfall. folk på 30 + har gjerne barn og travle liv så forstår om det er vanskelig akkurat nå. 

Anonymkode: f7e15...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (11 timer siden):

Ikke noe annerledes der for menn. Blir bedømt på utseende uansett.

Og det gjør ikke kvinner mener du? Det er jo tråd opp og tråd ned her inne om hvor fort kvinner mister sin verdi. Likevel så er det alltid menn det er synd på. Buhu...  Jeg har flere single venninner som opplever akkurat det samme som trådstarter. 

Anonymkode: 7d0b3...23b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Og det gjør ikke kvinner mener du? Det er jo tråd opp og tråd ned her inne om hvor fort kvinner mister sin verdi. Likevel så er det alltid menn det er synd på. Buhu...  Jeg har flere single venninner som opplever akkurat det samme som trådstarter. 

Anonymkode: 7d0b3...23b

Trådstarter er en mann i sin beste alder..

Det er mange flere menn som sliter med å få partnere enn kvinner. Kvinner har i alle fall mulighet til å få barn uansett og sex/nærhet når de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal man være på Tinder? Bedre å være alene enn å være på Tinder er min mening. 

Jeg er kvinne, 36 år gammel. 

Hvis jeg ikke finner noen IRL, ok. Ingen big deal liksom. 

Anonymkode: 3b367...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (7 minutter siden):

Trådstarter er en mann i sin beste alder..

Det er mange flere menn som sliter med å få partnere enn kvinner. Kvinner har i alle fall mulighet til å få barn uansett og sex/nærhet når de vil.

Det her er en myte skapt av menn. Det er vel også med en mann i det regnskapet der, eller hva? Så hver gang en kvinne har sex med en mann, er det jevnt fordelt basert på kjønn. 

Anonymkode: e9c1a...b92

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det her er en myte skapt av menn. Det er vel også med en mann i det regnskapet der, eller hva? Så hver gang en kvinne har sex med en mann, er det jevnt fordelt basert på kjønn. 

Anonymkode: e9c1a...b92

Det er ikke så enkelt, nei. Handler om at en andel menn har mange sexpartnere.

Det er bare å se på statistikk over menn som er jomfru i voksen alder. Man skulle tro det var logisk at tilsvarende antall kvinner var jomfru, hvis man skal følge den logikken.

At det er er like mange single til enhver tid av begge kjønn er jeg enig i, om man ser bort fra overskuddet det er av menn. Men kvinner bytter på å være i forhold med de samme mennene, mens en gruppe menn er single til enhver tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (41 minutter siden):

Det er ikke så enkelt, nei. Handler om at en andel menn har mange sexpartnere.

Det er bare å se på statistikk over menn som er jomfru i voksen alder. Man skulle tro det var logisk at tilsvarende antall kvinner var jomfru, hvis man skal følge den logikken.

At det er er like mange single til enhver tid av begge kjønn er jeg enig i, om man ser bort fra overskuddet det er av menn. Men kvinner bytter på å være i forhold med de samme mennene, mens en gruppe menn er single til enhver tid.

Men de har jo ikke oversikt over hvem som er jomfru. De spør ikke alle. Kan hende det stemmer, men siden det er ubeviselig er det ikke noe jeg syns du bør sitte med negative følelser over. Hadde du blitt glad om du fant ut at det var en større andel kvinnelige jomfruer? 

Det er også bifile og homofile, så alle er ikke avhengig av å være med ei kvinne for kjærligheten. 

Ts bør slutte med Tinder, eller prøve utenom tinder og heller ha profilen som et sted de han møter i verste fall kan lete etter han i, om de ikke tørr snakke til hverandre.

Anonymkode: 01600...267

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor skal man være på Tinder? Bedre å være alene enn å være på Tinder er min mening. 

Jeg er kvinne, 36 år gammel. 

Hvis jeg ikke finner noen IRL, ok. Ingen big deal liksom. 

Anonymkode: 3b367...5f2

Føler ikke for å dø jomfru 

Anonymkode: 27a0a...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler ikke for å dø jomfru 

Om tinder ikke fungerer, er det jo en sjangs at du forbli det, så fremst du ikke endrer flere ting for å øke sjangsene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Om tinder ikke fungerer, er det jo en sjangs at du forbli det, så fremst du ikke endrer flere ting for å øke sjangsene sine. 

Er ikke keen på plastikk kirurgi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke keen på plastikk kirurgi 

Forstår følelsen, tenker også jeg må opereres nesen for å bli fin nok. Det er vondt å ikke akseptere eget utsendet.

Om du bare bruker tinder, bytt ut alle bildene dine og hva du har stående i bioen. Gransk nøyere hva slags signal du sender ut, utifra hva kvinner sier de føler til ulike ting.

Men enda viktigere, det ligger i det sosiale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...